  • 1. Data: 2005-06-25 13:07:08
    Temat: Zrzeczenie się obywatelstwa?!
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Witam serdecznie wszystkich :)
    Proszę -naświetlcie mi jak wyglądałoby proceduralnie /gdzie z czym i do
    kogo/ złożenie rezygnacji/zrzeczenie się obywatelstwa. Jakie miałoby
    konsekwencje prawne czy inne.../poza brakiem możliwości ubezpieczenia się,
    zatrudnienia, emerytury itp.../

    Czy i na jakiej zasadzie można dziś być "bezpaństwowcem"?

    Tak na razie z ciekawości pytam. ;)

    Pozdro-
    Sky

  • 2. Data: 2005-06-25 13:42:41
    Temat: Re: Zrzeczenie się obywatelstwa?!
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    Przylaczam sie do pytania. Pozdawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-06-25 13:44:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Poszukajcie w archiwum, dawno temu o to pytalem.
    Nawet chcialem Panstwo w Panstwie zalozyc :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-06-25 14:03:29
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Poszukajcie w archiwum, dawno temu o to pytalem.
    > Nawet chcialem Panstwo w Panstwie zalozyc :D

    Czy moglbym Cie prosic o link do watku? Szukam juz 15 minut i nie moge
    znalezc.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-06-25 14:18:24
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Czy moglbym Cie prosic o link do watku? Szukam juz 15 minut i nie moge
    > znalezc.

    Przyłączam się do prośby kolegi... ;)

    Pozdr-
    Sky

  • 6. Data: 2005-06-25 14:23:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    http://tinyurl.com/9yz2m

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2005-06-25 14:49:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rezist.com wrote:

    > http://tinyurl.com/9yz2m

    Niestety w tamtym wątku nie udało się osiągnąć żadnego innego wniosku
    poza tym, że na rezygnację z obywatelstwa potrzebna jest zgoda
    prezydenta RP.

    Nadal nie wiem, w jaki sposób np. Łemkowie mogliby dążyć do
    niepodległości nie naruszając KK. Podejrzewam, że w grę wchodziły jakieś
    nadrzędne przepisy - np. międzynarodowe konwencje. Zna ktoś jakieś konkrety?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 8. Data: 2005-06-25 16:03:35
    Temat: [OT] Re: Zrzeczenie się obywatelstwa?!
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > nadrzędne przepisy - np. międzynarodowe konwencje.

    Też tak myślałem. Kryteria kulturowe, ludnościowe, historyczne, językowe,
    krótko mówiąc - wszystko, co stanowi o odrębności. Nie wiem, czy wskazywanie
    konwencji, które o tym mówią, jest na tej grupie on-topic, więc rozpoczynam
    [OT] :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2005-06-25 18:01:09
    Od: "Carmine" <c...@w...pl>

> [...]
    > kogo/ złożenie rezygnacji/zrzeczenie się obywatelstwa. Jakie miałoby
    > konsekwencje prawne czy inne.../poza brakiem możliwości ubezpieczenia się,

    Mysle ze moglbys miec z tym problem bo jest jakas konwencja miedzynarodowa o
    zapobieganiu bezpanstwowosci i generalnie troche "na sile" nadaja
    obywatelstwa bezpanstwowca :)

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 10. Data: 2005-06-25 18:51:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Carmine" <c...@w...pl> naskrobał/a w

    > Mysle ze moglbys miec z tym problem bo jest jakas konwencja
    > miedzynarodowa o zapobieganiu bezpanstwowosci i generalnie troche
    > "na sile" nadaja obywatelstwa bezpanstwowca :)

    Jak można mieć obywatelstwo bezpaństwowca?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Some people are alive only becuse it's illegal to kill them.