  • 1. Data: 2005-06-25 11:24:12
    Temat: Pożyczka dla jednego z małżonków
    Od: "misiu23" <m...@i...pl>

    Witam.
    Sąsiadka prosiła mnie o zorientowanie w pewnej kwestii, więc:
    Jej małżonek namiętnie zapożycza się w przeróżnych bankach i przepija
    wszystkie pozyczone pieniądze...
    Czy jest jakiś sposób, by "ukrócić" praktyki męża? Co z ustawą, która wymaga
    podpisu małżonka dotyczącego zgody na udzielenie kredytu/pożyczki? Dlaczego
    nikt nie żąda zgody współmałżonka?
    Pozdrawiam
    misiu23

  • 2. Data: 2005-06-25 15:28:08
    Temat: Re: Pożyczka dla jednego z małżonków
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "misiu23" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Są dwie możliwości. Albo są to niewielkie kwoty i bank po prostu
    ryzykuje. A;bo mąż fałszuje podpisy żony, bo powszechną już praktyką się
    stało wydawanie umowy kredytobiorcy w celu uzyskania podpisu
    współmałżonka, który przyjść nie może. W praktyce często do podpisu
    dochodzi "za rogiem" i niekoniecznie należy on do małżonki. Tak, czy
    inaczej taka umowa jest nieskuteczna wobec małżonki..

  • 3. Data: 2005-06-25 18:42:35
    Od: doktor ecki <t...@t...pl>

    Osoba, którą poznaliśmy jako *Robert Tomasik* wystukała:

    > dochodzi "za rogiem" i niekoniecznie należy on do małżonki. Tak, czy
    > inaczej taka umowa jest nieskuteczna wobec małżonki..

    a ja mam pytanie.czy skuteczna jest umowa pozyczki pomiedzy małżonkami?
    intercyzy nie ma.czy moge małżonce pożyczyć wspólne nasze pieniądze,aktem
    notarialnym?

  • 4. Data: 2005-06-27 11:06:07
    Od: "misiu23" <m...@i...pl>

> [...]
    > dochodzi "za rogiem" i niekoniecznie należy on do małżonki. Tak, czy
    > inaczej taka umowa jest nieskuteczna wobec małżonki..

    dziękuję
    misiu.22

  • 5. Data: 2005-06-27 20:12:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>