    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Date: Wed, 06 May 2015 13:25:52 +0200

    W dniu 2015-05-06 o 13:19, marek pisze:

    > widzisz a róznica jest taka że na giełdzie choć rachunek dostaniesz w
    > przeciwieństwie do palestry adwokackiej

    Ech, dziecko. Gdzie na giełdzie dostaniesz rachunek od handlarza. A jak
    u prawnika poprosisz o FV, to ją dostaniesz, nie trzęś majtkami.

    Poza tym podobno narzekasz na cenę - to się zdecyduj, czy wolisz
    zapłacić 500 pod stołem, czy 770zł legalnie (z dochodowym i VATem).

    > ale
    > z miła chęcią oddam ci swój gdyż zawadza mi juz od roku w ogródku, a
    > przerobić na kurnik troszkę szkoda bo 2 letni (jeszcze pachnie nowością w
    > środku)
    > co prawda rozbity ale sobie wyklepiesz, w końcu polak potrafi :)

    Cóż, z takim podejściem kasacji raczej nie złożysz. Może to i lepiej, na
    przyszłość być może nie popełnisz błędów na etapie I-II instancji, albo
    ktoś życzliwy ci za $$$ wytłumaczy, że nie masz racji.

    --
    Liwiusz