  • 1. Data: 2015-05-06 12:14:42
    Temat: gdzie we wrocławiu ?
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    gdzie we wrocławiu znajdę prawnika, adwokata, który poświęci mojej osobie
    15min, swojego cennego czasu .... zapozna przy tym się z paroma kartkami i
    jesli będzie możliwość napisze pismo do sądu najwyższego o kasację wyroku
    nie biorąc przy tym przysłowiowej złotówki.
    gdyz jak się dowiedziałem pismo takie może tylko napisać taka osoba, a moim
    zdaniem zachodza ku temu przesłanki,,,,
    gdyż i sąd okręgowy a następnie rejonowy podważyły wyrok sądu najwyższego

    w okręgowej radzie adwokackiej za "audiencję" u pana adwokata życzą sobie
    zapłaty z góry

  • 2. Data: 2015-05-06 12:21:10
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 12:14, marek pisze:
> [...]
    >
    > w okręgowej radzie adwokackiej za "audiencję" u pana adwokata życzą sobie

    Też się podłączę do pytania - szukam jakiegoś samochodu, tak do 7 lat.
    Byłem na giełdzie, ale tam sobie liczą dutki. Zainteresowanych proszę o
    maila.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-05-06 13:19:41
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Też się podłączę do pytania - szukam jakiegoś samochodu, tak do 7 lat.
    > Byłem na giełdzie, ale tam sobie liczą dutki. Zainteresowanych proszę o
    > maila.

    widzisz a róznica jest taka że na giełdzie choć rachunek dostaniesz w
    przeciwieństwie do palestry adwokackiej
    ale
    z miła chęcią oddam ci swój gdyż zawadza mi juz od roku w ogródku, a
    przerobić na kurnik troszkę szkoda bo 2 letni (jeszcze pachnie nowością w
    środku)
    co prawda rozbity ale sobie wyklepiesz, w końcu polak potrafi :)

  • 4. Data: 2015-05-06 13:24:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2015 o 12:14, marek pisze:
    > nie biorąc przy tym przysłowiowej złotówki.

    A on powietrzem żyje?

  • 5. Data: 2015-05-06 13:25:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 13:19, marek pisze:

    > widzisz a róznica jest taka że na giełdzie choć rachunek dostaniesz w
    > przeciwieństwie do palestry adwokackiej

    Ech, dziecko. Gdzie na giełdzie dostaniesz rachunek od handlarza. A jak
    u prawnika poprosisz o FV, to ją dostaniesz, nie trzęś majtkami.

    Poza tym podobno narzekasz na cenę - to się zdecyduj, czy wolisz
    zapłacić 500 pod stołem, czy 770zł legalnie (z dochodowym i VATem).

> [...]
    > środku)
    > co prawda rozbity ale sobie wyklepiesz, w końcu polak potrafi :)

    Cóż, z takim podejściem kasacji raczej nie złożysz. Może to i lepiej, na
    przyszłość być może nie popełnisz błędów na etapie I-II instancji, albo
    ktoś życzliwy ci za $$$ wytłumaczy, że nie masz racji.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-05-06 13:47:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2015 o 13:25, Liwiusz pisze:
    > Poza tym podobno narzekasz na cenę - to się zdecyduj, czy wolisz
    > zapłacić 500 pod stołem, czy 770zł legalnie (z dochodowym i VATem).

    Wiesz, jak jest przedsiębiorcą i vatowcem, to mu jedno. I wtedy owszem,
    wolałbym zapłacić więcej legalnie. Z dochodowym i VATem.

  • 7. Data: 2015-05-06 13:47:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 13:47, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Wiesz, jak jest przedsiębiorcą i vatowcem

    Po zachowaniu stawiam dolary, że do prowadzenia jakiegokolwiek biznesu
    mu daleko.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-05-06 13:48:31
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Ech, dziecko. Gdzie na giełdzie dostaniesz rachunek od handlarza. A jak
    > u prawnika poprosisz o FV, to ją dostaniesz, nie trzęś majtkami.
    widac nigdy na giełdzie na byłeś
    kasę fiskalną ma ?
    jeszcze nigdy sie nie spotkałem aby mi nawet na wyrażną prośbę adwokacina FV
    chciał wystawić

    > Poza tym podobno narzekasz na cenę - to się zdecyduj, czy wolisz
    > zapłacić 500 pod stołem, czy 770zł legalnie (z dochodowym i VATem).

    ile ? 500zł 770zł ??
    za 15 czy 30 minut rozmowy i rzucenia okiem w papiery ??
    toż to kurwa drożej jak u prywatnego lekarza !! z tym że u lekarza lepiej bo
    zawsze moge wybrać tego darmowego
    chyba "was" w tej palestrze adwokackiej już całkowicie pojebało !!!

    > Cóż, z takim podejściem kasacji raczej nie złożysz. Może to i lepiej, na
    > przyszłość być może nie popełnisz błędów na etapie I-II instancji, albo
    > ktoś życzliwy ci za $$$ wytłumaczy, że nie masz racji.

    nikomu dupska nie zamierzam lizać a tym bardziej za pieniądze

  • 9. Data: 2015-05-06 13:50:21
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > A on powietrzem żyje?

    nie wiem, nie wnikam czym żyje... ale są tacy którym państwo płaci

  • 10. Data: 2015-05-06 13:52:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-06 o 13:48, marek pisze:
    > widac nigdy na giełdzie na byłeś
    > kasę fiskalną ma ?
    > jeszcze nigdy sie nie spotkałem aby mi nawet na wyrażną prośbę adwokacina FV
    > chciał wystawić

    Bo nigdy z usługi nie korzystałeś, co widać. Kasa fiskalna jest
    obligatoryjna obecnie.

    > ile ? 500zł 770zł ??
    > za 15 czy 30 minut rozmowy i rzucenia okiem w papiery ??

    Przeczytaj ten kawał o puknięciu młotkiem i rachunku za "wiedzenie gdzie
    puknąć".

    > nikomu dupska nie zamierzam lizać a tym bardziej za pieniądze

    To po cholerę komuś chcesz dupę zawracać swoimi pierdołami? Przegrałeś,
    to płać i płacz, a nie smarczesz.

    --
    Liwiusz