  • Data: 2015-05-06 14:21:40
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nigdy z usługi nie korzystałeś, co widać. Kasa fiskalna jest
    > obligatoryjna obecnie.

    kiedyś korzystałem i się zraziłem bo wiem że to chamy i prostaki którzy
    tylko tochę więcej ksiązek przeczytali na temat który mnie nie interesuje
    a efekty ich pracy widac dopiero gdy się im zapełni odpowiednio sakiewkę ...
    najlepiej mało zrobić a zarobić - to taka maksyma adwokacka

    > Przeczytaj ten kawał o puknięciu młotkiem i rachunku za "wiedzenie gdzie
    > puknąć".

    ja mu jeszcze "pukać nie kazałem" cchiałem się dopiero zapytać czy wie gdzie
    puknąć...
    bo ja za samą "audiencję" płatną z góry 770zł nie zamierzam płacić abym się
    dowiedzieć że się nie da ...

    będę musiał zmienic politykę w firmie :)) jak przyjedzie prawnik będę mu
    kazał płacic z góry za informacje

    > To po cholerę komuś chcesz dupę zawracać swoimi pierdołami? Przegrałeś,
    > to płać i płacz, a nie smarczesz.

    grzecznie zapytałem
    ale skoro w tym kraju sądy niższych instancji podważają wyroki SN a palestra
    adwokacka życzy sobie za poświęcenie paru minut czasu kasy to ja więcej
    pytań nie mam ...