  • Data: 2015-05-06 15:38:04
    Temat: Re: gdzie we wrocławiu ?
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > No stary, to możesz sobie rzucić sam za 0zł albo jak chcesz, to ze mną
    > możesz porozmawiać 30 minut za 200zł i też ci rzucę okiem w papiery.

    wolałbym już 30min. posiedziec na kiblu a 200zł banknotem wytrzeć sobie dupę
    ... wtedy przynajmniej miałbym 100% pewność że został sporzytkowany

    > A gdzie widziałeś darmowego lekarza?

    w każdej przychodni przyjmuje (takiej z wielkim napisem NFZ) a płaci mu
    państwo polskie które mnie i każdego innego obywatela co miesiac łupi z
    pieniedzy które są marnowane gdzieś w ZUS