  • 21. Data: 2004-10-29 10:31:26
    Temat: Re: gdzie starać się o posadę biegłego sądowego d/s informatyki ?
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    A to nowość, gdzieś wyczytał, że biegli nie mogą używać OE?

  • 22. Data: 2004-10-29 11:04:05
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    remeeq wrote:

    > A to nowość, gdzieś wyczytał, że biegli nie mogą używać OE?

    A czy ja coś takiego napisałem??

    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2004-10-29 13:31:40
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    infoman <i...@b...pl> wypocił(a):
    > znalazl sie fachowiec :) buahahahahha
    > ales wymyslil koles !
    > niech cie ....
    > Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    niestety moj drogi ale pan Andrzej_K. ma racje... o informatyce to ty chyba
    tylko czytales w gamblerze albo w czyms podobnym... :/

  • 24. Data: 2004-10-29 15:24:31
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "remeeq" <r...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clt64v$458$1@news.dialog.net.pl

    > A to nowość, gdzieś wyczytał, że biegli nie mogą używać OE?

    Tobie to nie wiadomo jaki czytnik nie pomoże.
    1. Masz nieskonfigurowany czytnik - http://tinyurl.com/p5nb
    2. Nie potrafisz pisać postów - http://tinyurl.com/h4dy

    "Co Ty wiesz o zabijaniu skoro nie potrafisz poruszać
    się po Usenecie.?"

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Ostrożnie przyhamowałem, aby ta kobieta upadła najdelikatniej."

  • 25. Data: 2004-10-29 15:28:27
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "infoman" <i...@b...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clt0lb$175$1@news.dialog.net.pl

    > znalazl sie fachowiec :) buahahahahha
    > ales wymyslil koles !
    > niech cie ....

    Słuchaj, jeśli już odpowiadasz to rób to pod
    cytatami.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Wracając do domu zajechałem do złego domu i

  • 26. Data: 2004-10-31 10:42:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 29 Oct 2004 12:04:28 +0200, "Przemek R."
    pl> wrote:

    >OE jest jednym z najprzyjemniejszym i najwygodniejszym z programow do
    >usenetu.
    jednym z ilu?

    WAM
    --