  • 11. Data: 2004-10-28 14:15:33
    Temat: Re: gdzie starać się o posadę biegłego sądowego d/s informatyki ?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "infoman" <i...@b...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clqjqr$rnb$1@news.dialog.net.pl

    > jak w temacie

    Nowa moda - "jak w temacie".? Jeśli tak posty
    piszesz to wg. mnie możesz zostać "biegłym",
    ale gońcem w Sądzie.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    (...) w trakcie interwncji zostałem uderzony

  • 12. Data: 2004-10-28 14:19:11
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Andrzej_K. <n...@n...spam.pl> wypocił(a):
    > User "Sebol" <"lobo_(usun_to)" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:clql40$mh7$1@news.onet.pl
    > Następny, nie chce, ale musi. Co tu ma do
    > rzeczy czytnik, to wina usera nie czytnika.

    dokladnie

  • 13. Data: 2004-10-28 16:25:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 13:29:42 +0200, nome naskrobał(a):

    > a co to ma do tego?

    jak zwykle są 2 szkoły:

    1. Biegły inf. powinien zachowywać się jak więkoszość użytkowników dzięki
    czemu doskonalić wiedze o oprogramowaniu choćby kiepskim ale powszechnym.
    2. Biegły powinien się uczyć na błędach a nie je popełniać.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2004-10-28 18:15:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "infoman" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Wniosek składa się w sekretariacie sądu. proponuję się tam udać i zapytać o
    szczegóły procedury, bo niby przepis to jasno precyzuje, ale są odmienności
    zależności od indywidualnych zapatrywać prezesów sądów.

  • 15. Data: 2004-10-28 19:53:45
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    nome wrote:

    > brawo dla tego pana! ale nadal nie wiem co to ma wspolnego z netykieta...

    nic nie ma, to tylko taki nic nie wnoszący humorystyczny akcent i aluzja do
    tych którzy uważają że bardzo "trendy" jest nie uzywać Outlooka.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2004-10-29 08:54:48
    Od: "infoman" <i...@b...pl>

    dziękuję p. Robertowi, a reszta się chyba zdrowo nudzi i ulega jakims
    teoriom spiskowym i ogolnemu zidiowaceniu wtornemu :) powodzenia, trzymajcie
    tak dalej a wkrótce klozet was zaatakuje ....

  • 17. Data: 2004-10-29 08:55:27
    Od: "infoman" <i...@b...pl>

    a co to ma do rzeczy ???
    pojarany jakis jestes czy co ??

  • 18. Data: 2004-10-29 08:56:21
    Od: "infoman" <i...@b...pl>

    znalazl sie fachowiec :) buahahahahha
    ales wymyslil koles !
    niech cie ....

  • 19. Data: 2004-10-29 10:04:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nic nie ma, to tylko taki nic nie wnoszący humorystyczny akcent i aluzja
    do
    > tych którzy uważają że bardzo "trendy" jest nie uzywać Outlooka.

    OE jest jednym z najprzyjemniejszym i najwygodniejszym z programow do
    usenetu.

    P.

  • 20. Data: 2004-10-29 10:06:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a co to ma do rzeczy ???
    > pojarany jakis jestes czy co ??

    juz sobie wyobrazam styl w jakim jest napisana opinia Pana bieglego
    informana

    P.