  • 11. Data: 2003-01-20 13:02:46
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Ups, widzę moraliści się znaleźli.
    Chciałbym zauważyć, że koleżanka
    nie prosi o rozgrzeszenie i nie pytała, co myślicie o tym, że poszła
    do łóżka z nieodpowiedzialnym facetem. On jest tak samo
    odpowiedzialny za to jak i ona i powinien też ponieść konsekwencje.

    Zażądaj badań na potwierdzenie ojcostwa.
    Niedawno ktoś pytał się o to na grupie o ile pamiętam, facet .
    Badania genetyczne, podobno dość drogie, ale jeżeli
    się okaże, że to ten facet jest ojcem to chyba jego obciążą kosztami,
    ale tu może wypowie się Sandra.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2003-01-20 13:11:09
    Temat: Odp: facet to świnia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0grvt$lo6$...@n...tpi.pl...
    > Badania genetyczne, podobno dość drogie, ale jeżeli
    > się okaże, że to ten facet jest ojcem to chyba jego obciążą kosztami,
    > ale tu może wypowie się Sandra.

    Tak Darku sąd jeśli będzie sie wypierał zleci na jego koszt badania DNA
    jezeli zostanie ustalone ojcostwo powódka jest zwolniona od wszelkich
    kosztów w praktyce niekiedy sąd wykłada Akademii wymaganą kwote a w końcowym
    orzeczeniu obciąża nią pozwanego...

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-20 13:32:34
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > jesteś bezczelny i chamski,
    > chcesz się powyżywać, idź na pl.pregierz

    Za to ZOCHA to szczyt kurtuazji i delikatności.
    Ku uwadze polecam jej pozbawiony chamstwa tytuł postu ;)

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 14. Data: 2003-01-20 13:33:06
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 15. Data: 2003-01-20 13:46:07
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Brutalny komentarz do "świni"- suka nie da pies nie weźmie;))

    Expierd Leh Wachadełko w poscie z 11.12.2002.adresowane do jednego z
    forumowiczow:

    "I to uzasadnia Twoje śmiecenie tępaku??? Bo do dyskusji nic nie wniosłeś."

    w poscie z 18.01.2003 r Expierd pytal :

    "Szukasz sposobu na zaistnienie??"

    jak widac kompleksy Leha Wachadełko nie pozwalaja mu dlugo milczec. jak mu
    sie napluje w twarz - krzyczy, ze deszcz pada. wazne, ze istnieje, spamuje -
    bo przeciez jego karawana jedzie dalej.

    do nastepnego watku LeHu WaCHadełko.w tym juz EOT

    ssj5

  • 16. Data: 2003-01-20 13:50:18
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > jezeli zostanie ustalone ojcostwo powódka jest zwolniona od wszelkich
    > kosztów w praktyce niekiedy sąd wykłada Akademii wymaganą kwote a w

    Ok. A teraz odchodząc trochę od tematu, ponieważ zakładam że
    autorka tematu jest pewna ojca i jej to nie dotyczy.
    Gdyby kobieta zarządała takich badań i okaże się że ojcostwo
    zostało wykluczone, to kto wtedy ponosi koszty. Czy powódka
    jest obciążona kosztami badań i sądowymi?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 17. Data: 2003-01-20 13:51:43
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0gupa$g0i$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > zostało wykluczone, to kto wtedy ponosi koszty. Czy powódka
    > jest obciążona kosztami badań i sądowymi?

    tak może ją sąd obciązyc badaniami badz do zwrotu wpłaconej przez pozwanego
    kwoty...

    Sandra

  • 18. Data: 2003-01-20 13:52:05
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Dwa lata temu, urodził mi się synek,
    czy mam jakąś szanse na uzyskanie alimentów

    Witam!
    Nie krzyczcie na Zoche za temat postu. Mnie skojarzyl sie od razu z piosenka
    Skiby (zupelnie fajniutka).
    Po takich przejsciach ma prawo miec "mocno ugruntowane" poglady dotyczace
    mezczyzn :-(((
    pozdrawiam! zbisa
    P.S. Niech nikogo nie zmyli nick - naprawde jestem rodzaju meskiego :-)

  • 19. Data: 2003-01-20 13:53:35
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

> [...]
    > jezeli zostanie ustalone ojcostwo powódka jest zwolniona od wszelkich
    > kosztów w praktyce niekiedy sąd wykłada Akademii wymaganą kwote a w

    A tak z ciekawosci, co jesli sie okaze ze jednak nie jest ojcem? Kobieta
    pokrywa koszty? I czy taki facet moze potem pozwac ja do sadu o np.
    znieslawienie?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 20. Data: 2003-01-20 13:55:33
    Temat: poglądy [było: Re: facet to świnia]
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    aha,
    jeśli jeden sędzia zawalił sprawę mam prawo mówić - sądownictwo w polsce
    jest złe
    jeśli jednemu prokuratorowi się nie chciało , mam prawo mówić, prokuratura
    jest do niczego

    itd itd.

    O to Ci chodzi? ;-)