  • 1. Data: 2003-01-20 12:21:11
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "teresska" <t...@p...gazeta.pl>

    Ameryki raczej nie odkryłaś :-) A po 3 roku medycyny doskonale wiesz, że
    można zrobic testy i ustalić ojcostwo i wtedy napewno się nie wyprze. Sąd
    prawie napewno ustali alimenty.

    --
    Pozdr
    teresska

  • 2. Data: 2003-01-20 12:27:16
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-20 12:32:37
    Temat: Odp: facet to świnia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ZOCHA <z...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@2...17.235.214...
    > Witam.
    > Jestem po trzecim roku medycyny. Dwa lata temu, urodził mi się synek,
    > Szymek. Naszczęście pomogli mi rodzice. Naszczęście, bo ojciec Szymka,
    > wyparł się ojcostwa-cham. W tym kraju prawo jest bardzo odraniczone
    kobieta
    > zawsze jest poszkodowana, co mam robić, czy mam jakąś szanse na uzyskanie
    > alimentów.Zwracam się do was z nadzieja uzyskania pomocy.

    nie mów ,że świnie akurat ten świnia ale wszystkich do jednego wora nie
    wrzucaj:-)

    Zgodnie z art.143k.r.o ,jezeli ojcostwo mężczyzny nie będącego mężem matki
    nie zostało ustalone matka może dochodzić roszczeń alimentacyjnych
    związanych z ojcostwem tylko jednocześnie z dochodzeniem ustalenia
    ojcostwa.Konieczne jest wiec połaczenie roszczenia alimentacyjnego z
    żadaniem ustalenia ojcostwa.Roszczeniem zwiazanym z tym żadaniem jest także
    roszczenie o pokrycie wydatków poniesionych w zwiazku z ciążą i porodem oraz
    kosztów trzymiesiecznego utrzymania matki w okresie połogu,a z ważnych
    powodów przez dłuższy czas.Ponadto matka może domagać się pokrycia innych
    wydatków lub szczególnych strat majątkowych, jeżeli wskutek ciąży lub porodu
    je poniosła art. 141 k.r.o
    pozew nalezy napisac w 3 egz. tj.2 egz.do sądu ,jeden na potwierdzenie
    złożena ...miejscem złożenia jest sąd rodzinny dla miejsca zam.pozwanego
    /czyli domniemanego ojca /art.27§1k.p.c lub do sądu rodzinnego dla miejsca
    zam.powódki /czyli matki/art. 32 k.pc

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-20 12:36:46
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ZOCHA wrote:
    > Jestem po trzecim roku medycyny. Dwa lata temu, urodził mi się synek,
    > Szymek. Naszczęście pomogli mi rodzice. Naszczęście, bo ojciec Szymka,
    > wyparł się ojcostwa-cham. [..]

    1. Nie widziały gały z kim szłaś do łóżka?
    2. Może miał powody by się wypierać ojcostwa?

    Arek

    p.s.
    Np. może wie, że jest bezpłodny?

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 5. Data: 2003-01-20 12:38:32
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : 1. Nie widziały gały z kim szłaś do łóżka?
    : 2. Może miał powody by się wypierać ojcostwa?

    jesteś bezczelny i chamski,
    chcesz się powyżywać, idź na pl.pregierz

  • 6. Data: 2003-01-20 12:39:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ZOCHA" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    <ciah>

    Brutalny komentarz do "świni"- suka nie da pies nie weźmie;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 7. Data: 2003-01-20 12:42:00
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik teresska <t...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0gpjn$ea3$...@n...gazeta.pl...
    > Ameryki raczej nie odkryłaś :-) A po 3 roku medycyny doskonale wiesz, że
    > można zrobic testy i ustalić ojcostwo i wtedy napewno się nie wyprze. Sąd
    > prawie napewno ustali alimenty.

    do testów jest potrzebny tatus...

    Sandra

  • 8. Data: 2003-01-20 12:43:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:03c501c2c08f$1d05a240$a740200a@zm...
    > poczytaj archiwum

    Panie Marcinku czy Pan dzisiaj lewą nóżką wyszedł z łożeczka ?

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-20 12:45:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...

    > 1. Nie widziały gały z kim szłaś do łóżka?
    > 2. Może miał powody by się wypierać ojcostwa?
    >
    > Arek
    >
    > p.s.
    > Np. może wie, że jest bezpłodny?

    oj masz szczęscie :-) dokopałabym takiemu za takie teksty :P

    Sandra

  • 10. Data: 2003-01-20 12:50:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0gqki$69o$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "ZOCHA" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > <ciah>
    >
    > Brutalny komentarz do "świni"- suka nie da pies nie weźmie;))

    Leszku jak mi wiadomo "świnia to zwierze boże i nie każdy nią być może ,ma
    dwie nóżki w kupie i ogonek w d.../

    a piesek nie przypomina w niczym świni :P

    Sandra