  • 81. Data: 2003-01-22 06:45:41
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > grupy Wam się nie pomyliły?
    > może pojdziecie potrenować na seks , co?

    Masz racje Sandro, chyba się zapędziliśmy odeszliśmy od tematu
    do tego dyskusja wskoczyła na temat NTG.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 82. Data: 2003-01-22 23:26:51
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    > jezeli będzie mu na tym zalezało ale gdy dojdzie do sytuacji jakie mają
    > miejsce w sądownictwie polskim a mianowicie
    > kobieta wnosi o ustalenie ojcostwa a alimenty a ojciec nie stawia sie
    > uporczywie na rozprawe wiec miła Pani zapada wyrok zaoczny

    Skoro piszę, że to facet musi udowodnić, że nie jest wielbłądem, to w czym
    to jest sprzeczne z tym, że jak się nie stawi, to też uznają go za
    wielbłąda, bo przestaję rozumieć? Jak się nie stawi, jak nie przekona sądu,
    jak nie przedstawi dowodów, jak się nie odezwie... sąd uzna go za ojca.

    MArta

  • 83. Data: 2003-01-23 05:33:33
    Temat: Odp: facet to świnia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0n9at$6p1$...@n...tpi.pl...
> [...]
    sądu,
    > jak nie przedstawi dowodów, jak się nie odezwie... sąd uzna go za ojca.

    Tak Marto masz racje :-) wiedziałam, że się odezwiesz... moja wypowiedz
    powinna być pod postem niejakiego "Doman" zbyt późno się zorientowałam
    wysyłając pod Twoim...

    pozdrowienia
    Sandra

  • 84. Data: 2003-01-23 12:22:05
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    > Tak Marto masz racje :-) wiedziałam, że się odezwiesz... moja wypowiedz
    > powinna być pod postem niejakiego "Doman" zbyt późno się zorientowałam
    > wysyłając pod Twoim...

    To teraz wszystko jasne :)
    Pozdrawiam,
    MArta