  • 21. Data: 2003-01-20 13:56:04
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > nie mów ,że świnie akurat ten świnia ale wszystkich do jednego wora nie
    > wrzucaj:-)

    Czekaj bo tu chyba wszyscy są przeczuleni, ja widzę w temacie facet to
    świnia,
    facet jest w liczbie pojedynczej, świnia również, to dlaczego interpretujesz
    że wszyscy to świnie. Dla mnie temat odnosi się tylko do jednej osoby :), do
    tatusia.
    Zresztą jeżeli facet zachował się tak jak to opisuje zocha, to myślę że
    nazywanie go
    świnią to obraza tej rasy. Świnki są sympatycznymi i inteligentnymi
    stworzeniami,
    a ilu z nas się nimi żywi ;))).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 22. Data: 2003-01-20 13:56:21
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZOCHA" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > W tym kraju prawo jest bardzo odraniczone kobieta
    > zawsze jest poszkodowana,

    Chyba sobie kpisz, albo kompletnie nie znasz prawa.
    Kodeks Rodzinny napisany jeszcze w PRL-u , jest
    najbardziej niezrównoważoną ustawą jaką znam.
    Przejrzyj orzecznictwo sądowe. Wynika z niego, że
    kobieta (matka) ma zawsze rację, bez względu na
    fakty obiektywne, a rozstrzygnięcia sądowe często
    wyglądają jak scenariusz ponurego horroru !
    Joker

  • 23. Data: 2003-01-20 14:04:22
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Po takich przejsciach ma prawo miec "mocno ugruntowane" poglady dotyczace
    > mezczyzn :-(((

    Nie zgadzam się. To że 100, 1000, czy nawet 10000 polaków jest mordercami
    daje Ci prawo uważać że cały naród to mordercy i degeneraci???
    Owszem ma prawo mieć mocno ugruntowane poglądy ale tyczące się tego jednego
    osobnika. Zresztą temat nie odnosi się moim zdaniem to całego gatunku
    męskiego :)))
    tylko właśnie do tego jedynego pana :))).

    > pozdrawiam! zbisa
    > P.S. Niech nikogo nie zmyli nick - naprawde jestem rodzaju meskiego :-)

    Kurde ale wpadka, a już kawę chciałem zaproponować :))))

    Pozdrawiam

    Darek

  • 24. Data: 2003-01-20 14:05:29
    Temat: [OT] Re: facet to świnia
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel s...@d...pl (Marcin Surowiec) ihn
    news:03e501c2c090$acb100a0$a740200a@zm: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > jesteś bezczelny i chamski,

    Uuu... zaraz zostaniesz określony mianem "kryminalisty", a dodatkowo
    Arnold zagrozi Ci pozwem i da papatki.

    > chcesz się powyżywać, idź na pl.pregierz

    Na pręgierzu nie ma szans, bo tam właściwie nikt go nie lubi - jak
    zresztą na każdej gru[pie, na której się udziela - taki człowiek.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 25. Data: 2003-01-20 14:09:53
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > tak może ją sąd obciązyc badaniami badz do zwrotu wpłaconej przez
    pozwanego
    > kwoty...

    A teraz inaczej. A jeżeli facet jest w stanie dowieść że kobieta w
    międzyczasie
    sypiała z 20 innymi i że on nie zapiera się ojcostwa ale poprosu nie ma
    pewności
    to w takim przypadku kto ponosi koszty ustalenia ojcostwa jeżeli okaże się
    nawet
    że to ten gość jest ojcem.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 26. Data: 2003-01-20 14:20:34
    Temat: Odp: facet to świnia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0gvtn$rki$...@n...tpi.pl...

    również domniemany tatuś...no ewentulanie w kilku znanych mi sprawach
    początkowo pokrywał SP wypadki sporadyczne kiedy pozwany nie ma takiej kwoty
    by ją wyłożyć a od rachunku naliczane są odsetki i o nie wzywany jest sąd a
    nie pozwany...

    Sandra

  • 27. Data: 2003-01-20 14:23:22
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > facet to świnia, facet jest w liczbie pojedynczej, świnia również,
    > to dlaczego interpretujesz to że wszyscy to świnie. Dla mnie temat

    "Facet to świnia" jest wbrew pozorom określeniem w liczbie
    mnogiej. Miałbyś rację, gdyby było - "Ten facet to świnia".
    Pozdrawiam, Joker

  • 28. Data: 2003-01-20 14:29:10
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > "Facet to świnia" jest wbrew pozorom określeniem w liczbie
    > mnogiej. Miałbyś rację, gdyby było - "Ten facet to świnia".
    > Pozdrawiam, Joker

    To jest ogólnie utarty pogląd. Dla mnie podmiotem domyślnym jest
    właśnie "Ten".
    Jednak głowy nie dam za to że mam rację ...

    Pozdrawiam

    Darek

  • 29. Data: 2003-01-20 14:34:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bo przeciez jego karawana jedzie dalej.

    A taki kundel jak ty szczeka.A może ty jako pies tropiący pracujesz w tej
    policji??

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 30. Data: 2003-01-20 15:40:16
    Temat: Re: [OT] Re: facet to świnia
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    > Na pręgierzu nie ma szans, bo tam właściwie nikt go nie lubi - jak
    > zresztą na każdej gru[pie, na której się udziela - taki człowiek.

    to fakt :) trzeba przyznac elicie ze skrobie sobie wszedzie :D

    SzerszeN