  • 21. Data: 2006-04-16 19:29:54
    Temat: Re: eksmisja na bruk
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Foczken napisał(a):

    > W pozostałym okresie co do zasady jak najbardziej na bruk (dochodzą kolejne
    > zastrzeżenia ale nie w tej sprawie)

    Hmm, wiesz - niektorzy rowniez twierdza ze nadal funkcjonuje przepis
    pozwalajacy na zwrot towaru do sklepu w ciagu 5 dni :)

    Ale jak masz jakies nowe informacje, to podaj prosze podstawe prawna.
    Wielu na pewno to zainteresuje :)

    Jacek

  • 22. Data: 2006-04-16 20:12:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    foczken napisał(a):
    > Słuchajcie, dlaczego tak autorytatywnie twierdzicie że nie orzeka się w tym
    > pieknym kraju eksmisji? Niby jakie przepisy tego zabraniają?

    orzeka się, nikt chyba temu nie przeczy

    > Jak najbardziej istnieją eksmisje na bruk, tylko wykonanie takich wyroków
    > obwarowane jest róznymi warunkami jak np. tym, że wyroków sądowych nakazujących
    > opróżnienie lokalu nie wykonuje się w okresie od 1 listopada do 31 marca roku
    > następnego włącznie, jeżeli osobie eksmitowanej nie wskazano lokalu, do którego
    > ma nastąpić przekwaterowanie.

    a także tym warunkiem, że trzeba wskazać choćby tymczasowe pomieszczenie
    - art.1046 kpc

    KG

  • 23. Data: 2006-04-17 06:53:04
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Właśnie całe zamieszanie zaczęło się od odpowiedzi w którejś ktoś dowodzi, że
    nie przeprowadza się eksmisji.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 24. Data: 2006-04-17 08:36:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > art.342 kc (nie wolno naruszać samowolnie posiadania, chociażby posiadacz
    > był w złej wierze) i art.415 kc

    Czyli jak złodziejowi odbierzesz swój skradziony dzień wcześniej samochód to
    będziesz musiał mu taksówki fundować;)))
    Przestań palić to świństwo.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2006-04-17 08:55:09
    Od: "Mariusz" <p...@n...grupe>

    > Czyli jak złodziejowi odbierzesz swój skradziony dzień wcześniej samochód to
    > będziesz musiał mu taksówki fundować;)))
    > Przestań palić to świństwo.

    jesli zlodziej ma umowe na wynajem tego samochodu i za niego nie placi a ty mu go
    odbierzesz to bardzo prawdopodobne...

  • 26. Data: 2006-04-17 09:04:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz" <p...@n...grupe> napisał w wiadomości

    > jesli zlodziej ma umowe na wynajem tego samochodu i za niego nie placi a ty
    > mu go odbierzesz to bardzo prawdopodobne...

    Lokator nie płacący czynszu nie ma żadnej umowy. Zerwał ją nie płacąc w
    terminie. Kopa w d... i na ulicę. Teraz jego kolej;)) I piszę nie z teorii
    ale z praktyki.

  • 27. Data: 2006-04-17 09:21:18
    Od: "Mariusz" <p...@n...grupe>

    > Lokator nie płacący czynszu nie ma żadnej umowy. Zerwał ją nie płacąc w
    > terminie. Kopa w d... i na ulicę. Teraz jego kolej;)) I piszę nie z teorii
    > ale z praktyki.

    chyba ze lokator jest uparty i zlosliwy...
    kobieta leci mi ponad 4000zl wiec oplaca sie jej pozywac mnie o odszkodowania

  • 28. Data: 2006-04-17 10:17:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > chyba ze lokator jest uparty i zlosliwy...
    > kobieta leci mi ponad 4000zl wiec oplaca sie jej pozywac mnie o

    Niech pozywa. A ty jej rzeczy zatrzymał w zastaw do czasu aż nie zapłaci
    zaległego czynszu.

  • 29. Data: 2006-04-17 13:11:17
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Foczken" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie całe zamieszanie zaczęło się od odpowiedzi w którejś ktoś dowodzi,
    że
    > nie przeprowadza się eksmisji.

    Tak przeprowadza się eksmisje ale w bardzo utrudniony sposób, obecnie nie ma
    możliwości eksmitowania na bruk pierwszy lepszy artykuł z google:

    http://www.andrzejs.pradnik.net/spoldzielnia/Aktualn
    e/Praktyka/eksmisja_bruk.htm.

    Po pierwsze jeśli sąd nie przyznał lokalu socjalnego to osoba eksmitowana
    powinna znaleźć sama "pomieszczenie tymczasowe"(pomijam fakt że komornik
    najpierw pisze do gminy o to pomieszczenie ale pewnie i tak dostanie
    odpowiedź: BRAK). Jest możliwość że osoba która wnosiła wniosek o eksmisje
    sama znajdzie pomieszczenie tymczasowe, załóżmy że ta osoba znajdzie spisze
    umowę z właścicielem (musi mieć jakiś dokument aby pokazać komornikowi) i
    co? po miesiącu ten właściciel który wynajął lokal ściga właściciela co
    eksmitował osobę że nie jest zapłacony następny czynsz... (nie wiem czy
    zrozumiale napisałem:P). Wniosek i tak właściciel ma tą osobę która została
    eksmitowana "na głowie".

    Zastanawia mnie jedna rzecz czy pomieszczenie tymczasowe może być zwykła
    działka? (prąd, woda, światło i powiedzmy ToyToy jest) i czy w takim
    przypadku może być tam eksmitowana?

    W moim przypadku po wielkich namowach komornika zgodził się eksmitować do
    Hotelu. Będzie wykonana w tym tygodniu tylko ciekawe jak się skończy...

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2006-04-17 19:13:57
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości

    > Czyli jak złodziejowi odbierzesz swój skradziony dzień wcześniej samochód
    > będziesz musiał mu taksówki fundować;)))
    > Przestań palić to świństwo.

    Jesli skradziony wczesniej to (byc może) nic Ci sie nie stanie, bo wątpliwe
    jest, aby sąd uznał, ze posiadł on juz ten samochód.
    natomiast , gdy sam i to siła odbierzesz ten samochód po np roku to
    niewykluczone, ze za ten akt samowoli bedzisz mógł miec nieprzyjemności,
    aczkolwiek mozesz liczyc na niska szkodliwość swojego czynu.
    Z mieszkaniem tak łatwo nie pójdzie:-(

    --
    Pozdr