  • 31. Data: 2006-04-17 19:24:18
    Temat: Re: eksmisja na bruk
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:e20phe$5e6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > natomiast , gdy sam i to siła odbierzesz ten samochód po np roku to
    > niewykluczone, ze za ten akt samowoli bedzisz mógł miec >nieprzyjemności,

    Będę "mógł mieć" ale tylko w teorii.

    > Z mieszkaniem tak łatwo nie pójdzie:-(

    Pójdzie, pójdzie bo...idzie. Problemy sa tylko w teorii.Żaden sąd nie stanie
    w obronie urojonego prawa nieuczciwego najemcy.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2006-04-17 21:07:03
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > gdy sam i to siła odbierzesz ten samochód po np roku to
    > niewykluczone, ze za ten akt samowoli bedzisz mógł miec nieprzyjemności,
    > aczkolwiek mozesz liczyc na niska szkodliwość swojego czynu.

    Odbieram SWÓJ samochód ZŁODZIEJOWI nie używając siły. Uważasz, że mogę
    odpowiadać z art. 342 kc? Uważasz to za normalne?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 33. Data: 2006-04-17 22:44:27
    Od: Marek <m...@n...www>

    > Żaden sad nie stanie w obronie urojonego prawa nieuczciwego najemcy.

    Dziwniejsze przypadki w sadach mialy miejsce - nie mozesz byc az tak pewny.

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl

  • 34. Data: 2006-04-18 07:48:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > Problemy sa tylko w teorii.Żaden sąd nie
    > stanie w obronie urojonego prawa nieuczciwego najemcy.

    żebyś się nie zdziwił

    KG

  • 35. Data: 2006-04-18 18:04:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Odbieram SWÓJ samochód ZŁODZIEJOWI nie używając siły. Uważasz, że mogę
    > odpowiadać z art. 342 kc? Uważasz to za normalne?

    Normalne dla liberałów i pedałów ;))

  • 36. Data: 2006-04-18 23:55:38
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Odbieram SWÓJ samochód ZŁODZIEJOWI nie używając siły. Uważasz, że mogę
    > odpowiadać z art. 342 kc? Uważasz to za normalne?

    Uważam to za nienormalne w 98% wypadków. W 2% moga zdarzyc sie różne dziwne
    sytuacje, z których najprostsza, to np. ze pomylisz się. Albo np. sprawa
    uległa przedawnieniu.
    I dlatego w 100% jest to niezgodne z przepisami prawa.

    --
    Pozdr