  • 81. Data: 2005-07-04 12:46:52
    Temat: Re: dzwony koscioła o północy co robić??
    Od: Cyneq <s...@w...com>

    SzerszeN wrote:

    > pitolisz panie kolego

    Taa?? Chyba życia nie znasz. Praktyka dowodzi czegoś innego. Był już
    przypadek że "okoliczni mieszkańcy" chcieli podskoczyć nadajnikowi Radia
    Rydzyk. No i nie podskoczyli.

    --
    Cyneq

  • 82. Data: 2005-07-04 13:23:46
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > I cie wsadza za obraze uczuc.

    wsadzic to - sobie - moga :)

  • 83. Data: 2005-07-04 13:24:49
    Od: dito <d...@i...pl>

    Johnson napisał(a):

    > To źle przypuszczasz. Ja nie jestem katolikiem, a tradycję bicia w
    > dzwony cenie. Nie mierz wszystkich swoją miarą.

    To twoje zdanie i jego zaletą jest to, że możesz je mieć ;)

  • 84. Data: 2005-07-04 13:26:49
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Cyneq napisał(a):

    > Taa?? Chyba życia nie znasz. Praktyka dowodzi czegoś innego. Był już
    > przypadek że "okoliczni mieszkańcy" chcieli podskoczyć nadajnikowi Radia
    > Rydzyk. No i nie podskoczyli.

    bo jak widac zle sie do tego zabrali ;)
    jest jedno bardzo sprytne powiedzenie "jak nie kijem go to palka" jak
    sie chce to sie sposob znajdzie, jesli nie po dobroci to po "naszemu"

  • 85. Data: 2005-07-04 13:30:11
    Od: dito <d...@i...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A skąd u ciebie pomysł że ja czegoś nie rozumiem? To ty nie rozumiesz
    > kwantyfikatora wszyscy.

    To jest już nas dwóch twierdzących, że czegos nie rozumiesz.. wiesz
    jestesmy w uprzywilejowanej pozycji, dojdzie takich trzech jak nas dwóch
    i będziemy Ci mogli walić dzwonami pod oknem ile wlezie :)

  • 86. Data: 2005-07-04 14:05:18
    Od: Cyneq <s...@w...com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No tylko nie majac sygnalu dzwiekowego nie jest to pojazd uprzywilejowany.

    Masz rację, spawdziłem w kodeksie - musi być _jednocześnie_ właczony
    sygnał dźwiękowy.
    Aczkolwiek kiedyś w TV wypowiadał się dyspozytor czy oficer dyżurny, że
    jest właśnie tak jak mówię, bo ktoś własnie składał skargę na stację
    pogotowia albo komisariat o zakłócanie ciszy.
    No ale cóż, różnych ludzi pokazują w TV i różne głupoty opowiadają.

    --
    Cyneq

  • 87. Data: 2005-07-04 15:33:09
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Johnson napisał(a):

    > Nie wierze że w dzwony o północy bije ksiądz bo nie może usnąć. Zapewne
    > to sytuacje określone w prawie kościelnym.

    A czemu to prawo koscielne narusza prawo do odpoczynku wszystkich ludzi
    mieszkajacych obok kosciola ?

    Tak sobie mysle, ze prawo koscielne nie jest prawem powszechnie
    obowiazujacycm wszystkich obywateli (nie widze go w wymienionego w
    Konstytucji), wiec niech sobie bija w te dzwony o normalnej godzinie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 88. Data: 2005-07-04 15:33:20
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Nie ?

    A bije sie ? Po co ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 89. Data: 2005-07-04 15:35:09
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Niech sekciarze ciesza, ze nie sa jeszcze zdelegalizowani.

    Niektorzy mowia, ze kosciol to tez sekta tylko ze taka wieksza.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 90. Data: 2005-07-04 15:36:01