  • 1. Data: 2005-07-03 19:48:16
    Temat: Telegazeta i reklama
    Od: "Erazm" <s...@w...pl>

    Sprawa niby drobna ale mnie doprawadza do szału pomimo,że nie brakuje mi jak
    i innym powodów do zmartwień.tóż po włączeniu telegazety w miejscu zegara
    pokazują sie bez przerwy jakies głupawe reklamy.Uważam,ze zdecydowanie jest
    to niezgodne i z prawem i przegięcie pozza wszelkie granice.Wszechobecność
    reklam musi miec jakieś granice do ciężkiej cho...y!!!!.Jak to wygląda od
    strony prawnej w tym idiotycznym kraiku?!!
    --
    Sg

  • 2. Data: 2005-07-03 20:14:08
    Temat: Re: Telegazeta i reklama
    Od: scream <n...@p...pl>

    Erazm napisał(a):
    > Uważam,ze zdecydowanie jest
    > to niezgodne i z prawem

    tzn dlaczego wg Ciebie umieszczanie reklam w miejscu zegara jest
    niezgodne z prawem? :DDD

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-07-03 22:03:31
    Od: Stanisław <s...@p...com>

    Intuicyjnie

  • 4. Data: 2005-07-04 08:50:21
    Od: "Milosz" <m...@-...pl>

    > tóż po włączeniu telegazety w miejscu zegara
    > pokazują sie bez przerwy jakies głupawe
    > reklamy.Uważam,ze zdecydowanie jest

    mnie rownież to irytuje, ale coż począć... można liczyć tylko na to, że
    stacja telewizyjna z tego sposobu zarabiania (raczej marnego)
    zrezygnuje...

    pozdrawiam