  • 91. Data: 2005-07-04 16:35:08
    Temat: Re: dzwony koscioła o północy co robić??
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    >> Nie ?
    > A bije sie ?

    Jak widać na podstawie postu daapm5$o9k$...@i...gazeta.pl - TAK.

    > Po co ?

    Bijących pytaj a nie mnie.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200
    []=******=[] www.przemysl-przemysl.prv.pl / *Licytuj* www.ebay.pl

  • 92. Data: 2005-07-04 16:36:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    >> Nie ???
    > Nie.

    Udowodnij.

    >> To są normalne godziny.
    > Normalne na sen i odpoczynek.

    Udowodnij.

    >> Ja np kładę się spać o 15:20
    > A co mnie to obchodzi ?

    A co mnie obchodzi, że Ciebie dzwony przeszkadzają i uważasz do
    tego, że nie bije się w nie w nocy ?

  • 93. Data: 2005-07-04 17:26:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek i Marta" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:daak1i$425$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Spróbuj najpierw z proboszczem porozmawiać. A jeśli to nie pomoże, to w
    gminie / mieście jest wydział ochrony środowiska. Dzwon, to hałas. A oni
    się między innymi hałasem zajmują.

  • 94. Data: 2005-07-04 18:11:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek i Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na moje nieszczeście mieszkam bardzo blisko kościoła:(

    Wolałbyś koło burdelu, dyskoteki lub lotniska?

    > Dzisiaj o północy ten dzwon bił przez 20 min !!

    Pewnie był jakiś ważny powód. Próbowałeś dowiedzieć się jaki?

    > Teraz jak jest ciepło dosyć często przed kosciołem
    > odbywają się różne imprezy z głośną muzyką przez cały dzień,

    Jest lato, są wakacje, wszędzie jest mnóstwo imprez plenerowych. Normalne.

    > a drugi dzwon
    > na wierzy koscielnej zaczyna wybijać melodyjki od 7 rano (to jeszcze pół
    > biedy).

    Tramwaje i śmieciarki zaczynają wcześniej i co, nie przeszkadzają?

    > Chodzi mi głównie o ten dzwon na dole w dodatku w nocy. Co robić gdy
    > znowu zaczną (tak jest średnio co dwa miesiące). Czy zadzwonienie na
    policję
    > coś da?? Cisza nocna powinna obowiazywać wszystkich.

    W moim mieście dzwony w nocy biją tylko w Wigilię, na Wielkanoc i nowy
    rok, kiedy i tak większość ludzi nie śpi. No i jeszcze przy wyjątkowych
    zdarzeniach jak ostatnio śmierć JP2. Wątpię aby inni księża uruchamiali
    dzwony znacznie częściej i bez powodu. Skoro piszesz, że to co 2 miesiące
    to ja przypuszczam, że to jest właśnie 4-5 razy w roku. Moim zdaniem
    pieniaczysz i tyle.

    Alek

  • 95. Data: 2005-07-04 19:26:58
    Od: poreba <d...@p...com>

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil

    > Czym innym jest bicie dzwonów w kościele, a czym innym burdel u
    > ciebie w domu. Nie porównujmy rzeczy nieporównywalnych.

    Wyjaśnij różnicę.

    BTW dziwnią masz skojarzenia impreza(nawet hałaśliwa)=burdel.
    Ot, różne doświadczenia życiowe zapewne,
    styl spędzania wolnego czasu.

    --
    pozdro
    poreba

  • 96. Data: 2005-07-04 19:26:58
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> niebacznie popelnil

    > A ja uważam, że to Ty przesadzasz. Dziecko będzie się jeszcze
    > budziło z wielu powodów i nie jesteś w stanie wszystkich ich
    > wyeliminować, lepiej zastanów się, jak z nimi żyć.
    > Kościół nie wali w dzwony w nocy ot tak sobie, z byle powodu.
    Droga Redakcjo!
    Mam podobny problem - tyle, że nie dzwonami kościelnymi a z kierowcą
    cieżarówki zajeżdzającego po kolegę o 1 w nocy z sygnałem
    (nie, nie klaksonu) tylko takiej trąbki tuuuuuuruuuuum.
    Nie robi on tego "bez powodu" - woła kolegę na dół.

    > Dziwi mnie po prostu Twój tok rozumowania, że należy taką
    > sytuację zgłosić policji.
    Zgodnie Twoją radą nie będę zgłaszać sprawy policji.
    Te wycia nocne są "bardzo ważne" dla kierowców.

    > Trochę wyrozumiałości i zdrowego rozsądku...
    Zdrowy rozsądek jeszcze posiadam, wyrozumiałość DRedakcjo
    mi się kończy gdy mój sen reguluje grafik wyjazdów po towar
    Spółki z o.o.
    Co czynić Droga Szanowna i Prawomyslna Redakcjo?

    a poważniej
    Inicjator wątku zapewne rozumie wagę takich wydarzeń, j
    ak te o których piszesz.
    Są jeszcze ważne święta "od wielkiego dzwonu", są obchody, rocznice.
    Wszystkie powyższe są _incydentalne_. Jeśli nocne dzwonienie
    tylko taki zakres mają - stając w miejsce DRedakcji radzę:
    spokojni stolerować.
    Przy przesadzie: walczyć, policja, ochrona środowiska (hałas), kuria
    na koniec itd. Można wbrew pozorom sprawy załatwić.

    W okolicy ksiądz probosz zafascynowany nowymi kurancikami początkowo
    wybijał każdy kwadrans na dobę. Po rocznej, ciężkiej i dyskretnej
    walce kwadranse kończą się o 22, a godziny wybija cichy, naprawde nie
    przeszkadzający pojedynczy gong.

    --
    pozdro
    poreba

  • 97. Data: 2005-07-04 22:59:47
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:daaqsj$5r9$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ja uważam, że to nie kwestia wiary, czy niewiary, tylko tolerancji i
    > zdrowego rozsądku.

    no to ja chcialbym widziec tolerancje tego ksiedza kiedy bedziesz miala
    jakas wielka radosc i bedziesz w samo poludnie to swietowac przy
    akompaniamencie muzyki na ulicy przed kosciolem
    a tak sie sklada, ze w nocy wiekszosc ludzi jednak spi i ta wiekszosc
    powinna przystosowac sie do dzwoniacej w dzwony mniejszosci?

  • 98. Data: 2005-07-04 22:59:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > Wyjaśnij różnicę.

    Nie mam ochoty pisać rzeczy oczywistych.

    > BTW dziwnią masz skojarzenia impreza(nawet hałaśliwa)=burdel.

    Burdel=bałagan, a nie to co tobie się kojarzy.

    > Ot, różne doświadczenia życiowe zapewne,
    > styl spędzania wolnego czasu.

    No właśnie :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 99. Data: 2005-07-04 23:05:24
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja to bym porozmawiał z księdzem, potem można wzywać straż miejską, może
    > oni go uświadomią, że coś jest nie tak. Ale jednocześnie oburzanie się, że
    > w kościele biją dzwony to mi przypomina oburzanie sie, że w sąsiedztwie
    > stacji benzynowej śmierdzi.

    u nas pomoglo. pare wizyt policji i przestali dzownic.
    tzn. jak mam obok kowala to nie ma co sie dziwic, ze cala noc wali mlotem?
    gratuluje rozsadku

  • 100. Data: 2005-07-05 06:27:27
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Niektorzy mowia, ze kosciol to tez sekta tylko ze taka wieksza.

    a nie? ;)
    kazda sekta ktora osiagnie odpowiednia liczbe wyznawcow przestaje bc
    sekta :)