  • 1. Data: 2005-07-04 06:31:23
    Temat: Odp: a miała być umowa...
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    > od 3 stycznia tego roku proszę pracodawcę o umowe i sprawa jest ciągle
    > odwlekana. Co mam zrobić z tym fantem?

    Poprosic inspekcje pracy. Bedzie najszybciej.

    Dan

  • 2. Data: 2005-07-04 06:38:04
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    > miał 7 dni na zawarcie na piśmie

    Od 1.1.2004 r. juz nie ma 7 dni. Pisemne potwierdzenie powinno nastapic
    najpozniej z dniem rozpoczecia pracy.

    Dan

  • 3. Data: 2005-07-05 06:20:28
    Temat: a miała być umowa...
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    witam

  • 4. Data: 2005-07-05 06:32:20
    Temat: Re: a miała być umowa...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kuba D. wrote:
    > witam
    > od 3 stycznia tego roku proszę pracodawcę o umowe i sprawa jest ciągle
    > odwlekana. Co mam zrobić z tym fantem?

    o pracę?

    zgłosić do inspekcji pracy.
    miał 7 dni na zawarcie na piśmie

  • 5. Data: 2005-07-05 16:46:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba D." <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    Zbierać dowody na to, ze pracujesz i czekać. Chyba, ze Ci na pracy nie
    zależy. Przy okazji możesz w ZUS-ie zapytać, czy Cię zgłosił do
    ubezpieczenia. Samo niewydanie pracownikowi umowy, to wykroczenie. Ale
    niezgłoszenie do ubezpieczenia społecznego, to już przestępstwo.