  • 11. Data: 2006-06-03 18:50:41
    Temat: Re: dzielne FBI zabulilo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Rozpoznaje się tego elementa po dwóch rzeczach: albo po Gardockim albo
    > po cytowaniu amerykańskich orzeczeń bez tłumaczenia :)

    jeszcze szczytno, lublin, debilek, i kurwa w todze

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 12. Data: 2006-06-04 08:46:51
    Od: "cyc" <b...@b...pl>

    Użytkownik "via" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > a co tgo za luksus w 21 wieku znac angielski. Jestes z policji ze nie
    > znasz?

    A co to za wstyd , ze nie zna?
    Nie to abym nie znal bo umiem biegle ale stawianie w ten sposob jak Ty
    sprawy dowodzi tylko , Twojej niedojrzalosci i .........kompleksow .

    cyc

  • 13. Data: 2006-06-07 08:15:42
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > jeszcze szczytno, lublin, debilek, i kurwa w todze

    I rzesza stalych dokarmiajacych, nie baczacych na tabliczke z zakazem... ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger