  • 1. Data: 2006-06-03 08:01:46
    Temat: obowiązek udzielania informacji przez gminę, na piśmie?
    Od: "Rafał Bogusławski" <y...@W...gazeta.pl>

    Dostałem w spadku działke której nie widziałem na oczy, na drugim końcu
    Polski. Chcę ją sprzedać i w tym celu potrzebne mi info o istniejącej
    infrastrukturze typu wodociąg, kanalizacja, gaz itp. Zwróciłem się do gminy
    z prośbą o takie info i zero odpowiedzi. Mam pytanie, czy gmina jest
    zobowiązana do udzielania takich odpowiedzi a jeśli tak to czy określa to
    jakiś przepis? Na zdrowy rozum mają taki obowiązek, w końcu biorą ode mnie
    podatek od nieruchomości, w dodatku najwyższy z dopuszczalnych więc chyba
    coś mi się w zamian należy? Natomiast jeśli nie, to może ktoś potrafiłby
    doradzić jak nie ruszając się z domu zdobyć komplet informacji potrzebnych
    do sprzedaży działki?