  • 1. Data: 2006-06-03 12:11:04
    Temat: Samochód zastępczy
    Od: "darek" <ma to w dupie>

    Posiadam samochód służbowy który uległ awarii w trasie, odholowano mnie do
    serwisu
    Samochód ma wykupione ubezpieczenie Asistance ale umowa jest w siedzibie
    firmy,
    nie mogę sprawdzić jej treści
    Ubezpieczenie jest W EFL (Europejski Fundusz Leasingowy ???)

    Zaproponowano mi samochód zastępczy i tu nie mam jasności
    Jak długo mogę korzystać z tego samochodu, pani w słuchawce (ubezpieczyciel)
    twierdzi że do momentu naprawienia,
    pan w serwisie że 3 dni ?

    Sprawa druga , podstawili samochód zastępczy pod serwis, ale odstawić każą
    do siedziby firmy
    która wypożycza te samochody, spraw się komplikuje gdyż odległość pomiędzy
    tymi punktami to Ok 25 km
    (przez całe duże miasto) musiłabym więc ponieść koszt powrotu (taxi to Ok 70
    do 80 zł)

    Jako że byłem dość daleko od domu wykupiono mi hotel, tyle że hotel
    przysługuje mi na 4 doby tylko
    co dalej ? jak samochód będzie dłużej w serwisie ?

    Darek

  • 2. Data: 2006-06-03 15:49:13
    Temat: Re: Samochód zastępczy
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A autobusem to nie laska?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2006-06-03 16:28:32
    Od: "darek" <ma to w dupie>

    > A autobusem to nie laska?

    czym ?

    darek

  • 4. Data: 2006-06-03 18:31:08
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie jestes swiadom istnienia srodkow komunikacji miejskiej zwanych dalej
    autobusami, tramwajami :)?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2006-06-03 18:37:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    darek napisał(a):

    > Jak długo mogę korzystać z tego samochodu, pani w słuchawce
    > (ubezpieczyciel) twierdzi że do momentu naprawienia,
    > pan w serwisie że 3 dni ?

    Może akurat to się pokrywa? Pani ma rację, raczej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 6. Data: 2006-06-03 18:40:00
    Od: "darek" <ma to w dupie>

    Jacek23 <j...@p...pl> wrote:
    > Nie jestes swiadom istnienia srodkow komunikacji miejskiej zwanych
    > dalej autobusami, tramwajami :)?

    autobusem to jechałem jakieś 10 lat temu , podobnie tramwajem
    musiałbym się chyba nauczyć jak się z tego korzysta

    darek

  • 7. Data: 2006-06-03 18:41:06
    Od: "darek" <ma to w dupie>

    > Może akurat to się pokrywa? Pani ma rację, raczej.

    ok już wszytko wiem , mam wykupiony pakiet Assistance Vip więc spokojnie
    mogę korzystać przez 7 dni plus dają na hotel po 400 zł na dobę

    darek

  • 8. Data: 2006-06-03 18:47:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    darek napisał(a):

    > autobusem to jechałem jakieś 10 lat temu , podobnie tramwajem
    > musiałbym się chyba nauczyć jak się z tego korzysta

    Jesteś żałośnie śmieszny.

  • 9. Data: 2006-06-03 20:28:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    darek napisał(a):

    > ok już wszytko wiem , mam wykupiony pakiet Assistance Vip więc spokojnie
    > mogę korzystać przez 7 dni plus dają na hotel po 400 zł na dobę

    Czyli wychodzi na to że się pochwalić chciałeś :)

    BP NMSP

    p. m.

  • 10. Data: 2006-06-03 20:41:56
    Od: "darek" <ma to w dupie>

    > Jesteś żałośnie śmieszny.

    jakieś 2 albo trzy lata temu wypadło mi jechać pociągiem
    a przerwę miałem ok 15 lat, no i strasznie się zdizwiłem jak pani w kasie
    PKP
    zapytała się czy chcę bilet w przedziale dla niepalących i dla palących ,
    kurczę zdziwile się strasznie
    jak ostanio podróżowałem tym śrdokiem lokomocji to stałe siew straszliwycj
    kolejkach po bilet
    a o takie szczegóły nikt nie pytał, ale szok przeżyłe m w pociągi jak
    zaserowano mi kawę i jakiś poczętunek do przedziału

    mając takie doświadczenie z pociągami , podejrzewam że i w komunikacji
    tramwajowej i autobusowaej też wile sie zmieniło

    darek