  • 1. Data: 2006-06-03 13:36:40
    Temat: Szukam tresci pewnego zarzadzenia
    Od: Mms <m...@o...pl>

    Witam,

    Szukam tresci "Zarzadzenie nr 9 Ministra Budownictwa i Przemyslu Materialow
    Budowlanych z dnia 01.08.1983 r. razem z zalacznikami". Ma ktos i moglby sie
    podzielic. W MTiB po 8 dniach odpisali mi i to dwa razy, ze nie posiadaja tego w
    postaci elektronicznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mms

  • 2. Data: 2006-06-03 13:48:18
    Temat: Re: Szukam tresci pewnego zarzadzenia
    Od: stern <s...@0...pl>

    Mms napisał(a):
> [...]
    > podzielic. W MTiB po 8 dniach odpisali mi i to dwa razy, ze nie posiadaja tego w

    powiedz ZUSowi, że domagają się przepisów wydanych na podstawie normy
    sprzecznej z konstytucją, bo rozporządzenie nie może zobowiązywać do
    wydania postanowienia. :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-03 13:49:06
    Od: stern <s...@0...pl>

    Mms napisał(a):
> [...]
    powiedz ZUSowi, że domagają się przepisów wydanych na podstawie normy
    sprzecznej z konstytucją, bo rozporządzenie nie może zobowiązywać do
    wydania zarządzenia. :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911