  • 1. Data: 2006-06-03 13:56:20
    Temat: Re: dzielne FBI zabulilo
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    moherowy beret napisał(a):

    [ciach ...]

    A ty nadal nie byłeś u lekarza ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 2. Data: 2006-06-03 13:57:41
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    Johnson wrote:

    > moherowy beret napisał(a):
    >
    > [ciach ...]
    >
    > A ty nadal nie byłeś u lekarza ...

    do lekarza to chodzi chyba Gardocki. Takiego co dorabia fuchy na boku w
    publicznych szpitalu.

  • 3. Data: 2006-06-03 16:42:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    moherowy beret [###p...@o...org.pl.###] napisał:
    > do lekarza to chodzi chyba Gardocki. Takiego co dorabia fuchy na
    boku w
    > publicznych szpitalu.

    Kurcze, nie poznałem. :-( Czy - jeśli już musisz koniecznie zmieniać
    nicki - to mógłbyś nie zapominać dodawać tych wzmianek o Gardockim?

  • 4. Data: 2006-06-03 16:55:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Kurcze, nie poznałem. :-( Czy - jeśli już musisz koniecznie zmieniać
    > nicki - to mógłbyś nie zapominać dodawać tych wzmianek o Gardockim?

    Rozpoznaje się tego elementa po dwóch rzeczach: albo po Gardockim albo
    po cytowaniu amerykańskich orzeczeń bez tłumaczenia :)

  • 5. Data: 2006-06-03 17:13:08
    Od: via <b...@s...pl>

    Johnson wrote:

    > Rozpoznaje się tego elementa po dwóch rzeczach: albo po Gardockim albo
    > po cytowaniu amerykańskich orzeczeń bez tłumaczenia :)

    a co tgo za luksus w 21 wieku znac angielski. Jestes z policji ze nie
    znasz?

  • 6. Data: 2006-06-03 17:18:51
    Od: via <b...@s...pl>

    Johnson wrote:

    > Rozpoznaje się tego elementa po dwóch rzeczach: albo po Gardockim albo
    > po cytowaniu amerykańskich orzeczeń bez tłumaczenia :)

    Prokuratura Generalna oraz Departament Energii zgodzily sie wczoraj
    wyplacic bez wyroku odszkodowanie naukowcowi z Los Alamos, z ktorego
    zrobiono chinskiego szpiega i zlinczowano w mediach. Kurewki medialne po
    po raz pierwszy w historii USA zgodzily sie wyplacic odszkodowanie mimo
    ze nie sa nawet pozwane! Ich dziennikarze sa jedynie swiadkami wezwanymi
    przez powoda do zlozenia zeznan. Chodzi o zrodla przeciekow do mediow.

  • 7. Data: 2006-06-03 17:56:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    via napisał(a):

    > a co tgo za luksus w 21 wieku znac angielski. Jestes z policji ze nie
    > znasz?

    A z czego wywnioskowałeś że nie znam? Wróżka?

  • 8. Data: 2006-06-03 18:00:18
    Od: via <b...@s...pl>

    Johnson wrote:

    > A z czego wywnioskowałeś że nie znam? Wróżka?

    zasugerowales sam

  • 9. Data: 2006-06-03 18:01:59
    Od: stern <s...@0...pl>

    via napisał(a):

    > zasugerowales sam

    w którym miejscu????

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 10. Data: 2006-06-03 18:02:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    via napisał(a):

    > zasugerowales sam

    Naprawdę? A może wskażesz w którym konkretnie miejscu ?