  • Data: 2019-09-12 02:20:40
    Temat: Re: dziecko na drodze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-10, kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    > "
    > Jednak czym innym jest brzmienie przepisu, a czym innym jego stosowanie.
    > Trudno karać rodziców za to, że dziecko pojawi się samo na chodniku w
    > małej wsi, w której ruch jest nieduży - ocenia prof. Stefański."

    Nie o tym pisałem, ale jeśli pytasz o moje zdanie, to oczywiście, że to
    zalezy od sytuacji - czy tam w ogóle jest jakiś ruch. I od dziecka. Tak
    skonstruowany przepis jest o tyle głupi, ze może być w okolicach drogi
    doskonale radzący sobie pięciolatek i zachowujący sie jak debil
    piętnastolatek. Nawet mam obawy, że statystycznie bardziej niebezpieczne
    jest przebywanie na chodniku nastolatka, niż 6-8 latka.

    --
    Marcin