  • 11. Data: 2009-09-22 22:44:36
    Temat: Re: dzialka z prawem przejazdu (sluzebnosc) - jaka szerokosc ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości
    news:h9bi6g$lho$1@achot.icm.edu.pl...
    Albo wcześniej o tym zapisie dotyczącym 10 metrów nie napisałeś, albo mi
    umknęło. jeśli jest napisane, to "chcącemu nie dzieje się krzywda. Zostawić
    10 metrów i 1 centymetr.

  • 12. Data: 2009-09-23 05:58:38
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 22 Wrz, 13:30, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Wręcz przeciwnie.
    >
    >   MJ

    To kto w taki razie?

  • 13. Data: 2009-09-23 06:46:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    gr <j...@w...pl> writes:

    > To kto w taki razie?

    "w braku odmiennej umowy obowiązek utrzymania urządzeń potrzebnych do
    wykonywania służebności obciąża właściciela nieruchomości władnącej"
    (art. 289§1 kc) (czyli tego, który ze służebności korzysta).

    MJ

  • 14. Data: 2009-09-23 08:26:59
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 23 Wrz, 08:46, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

> [...]
    > wykonywania służebności obciąża właściciela nieruchomości władnącej"
    > (art. 289§1 kc) (czyli tego, który ze służebności korzysta).

    Moje niedoczytanie. Przeczytałem samo "kto odpowiada za utrzymanie
    drogi"
    a tu chodzi konkretnie "TEJ drogi"

  • 15. Data: 2009-09-23 20:29:14
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    gr pisze:

    > Moje niedoczytanie. Przeczytałem samo "kto odpowiada za utrzymanie
    > drogi"
    > a tu chodzi konkretnie "TEJ drogi"

    Dziękuję zatem wszystkim, za rozwianie wątpliwości :)
    Pozdr.