  • 1. Data: 2009-09-21 12:54:20
    Temat: rozwalony but a teren kolo sklepu
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Dzis wracajac z pracy, dziewczyna przechodzac obok biedronki wlazla w
    dziure> Z jednej strony, gdzie jezdza samochody,laza ludzie poukladana jest
    droga z oczkowanych plyt.. i stalo sie ,rozwalila obcas.
    Teraz pytanie; Czy droga kolo owego sklepu jest wlasnoscia sklepu ( jak
    daleko od sklepu ) czy gminy ?. Nie wiem czy cos mozna wywalczyc w tej
    sprawie.. Szkoda tylko tego ze buty sa nowe.. i nie byly tanie. Mozna cos
    zaradzic ? jakas strategie obrac? czy olac, bo gra niewarta swieczki?

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-09-21 12:57:17
    Temat: Re: rozwalony but a teren kolo sklepu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    CeZ__134 pisze:
> [...]
    > sprawie.. Szkoda tylko tego ze buty sa nowe.. i nie byly tanie. Mozna cos
    > zaradzic ? jakas strategie obrac? czy olac, bo gra niewarta swieczki?

    Teren wokół sklepu jest własnością tego, czyją jest własnością. Nie
    regulują tego przepisy, tylko odpowiedni akt własności.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-21 13:47:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 14:57:17 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Teren wokół sklepu jest własnością tego, czyją jest własnością. Nie
    > regulują tego przepisy, tylko odpowiedni akt własności.

    Dodać warto, że zgodnie z "ustawą o szarwarku" właściciel posesji
    przyległej do takiego chodnika może odpowiadać, ale za nieporządek,
    zalegający śnieg, etc. -- ale nie za dziury w chodniku.
    Na szczęście reperowania chodnika jeszcze ustawa nie nakazuje.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-09-21 14:53:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...problem napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > zalegający śnieg, etc. -- ale nie za dziury w chodniku.
    > Na szczęście reperowania chodnika jeszcze ustawa nie nakazuje.

    ja sie tylko zaczałem zastanawiac, kto miałby placic za te buty jakby
    uszkodziła je w górach.
    Bo z tego co zrozumiałem - ten chodnik nawet nie jest uszkodzony - on ma
    taka oczkowana charakterystyke?

  • 5. Data: 2009-09-21 17:32:05
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > ja sie tylko zaczałem zastanawiac, kto miałby placic za te buty jakby
    > uszkodziła je w górach.
    > Bo z tego co zrozumiałem - ten chodnik nawet nie jest uszkodzony - on ma
    > taka oczkowana charakterystyke?

    Nie dosc ze ma oczka , to plyty nawet wystaja po oski samochodowe ! Dziwne
    ze ludzie jeszcze tam jezdza i nikt nic jeszcze nie urwal ..
    A wracajac do gor, to w gory bierze sie odpowiednie obuwie ;) Nie wiem jak
    Ty ,ale ja dziewczyny w szpilkach czy z wyzszym stanem podpiecia bym nie
    wyslal.

    CeZ__134

  • 6. Data: 2009-09-21 17:53:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail N...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie dosc ze ma oczka , to plyty nawet wystaja po oski samochodowe !
    > Dziwne ze ludzie jeszcze tam jezdza i nikt nic jeszcze nie urwal ..

    widac ludziom to nie przeszkadza.

    > A wracajac do gor, to w gory bierze sie odpowiednie obuwie ;) Nie wiem
    > jak Ty ,ale ja dziewczyny w szpilkach czy z wyzszym stanem podpiecia
    > bym nie wyslal.

    bardziej chciałem zasugerowac, ze skoro podjazd jest w takim złym stanie,
    to widziała gdzie wchodzi.
    Ja rozumiem - gdyby tam jakies druty wystawały, były jakies
    niezabezpieczone wykopki, slisko, ale nierowny chodnik?

    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
    że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć

  • 7. Data: 2009-09-21 20:57:27
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawie.. Szkoda tylko tego ze buty sa nowe.. i nie byly tanie. Mozna cos
    > zaradzic ? jakas strategie obrac? czy olac, bo gra niewarta swieczki?

    Może najpierw warto zacząć od nauki chodzenia ewentualnie udać się do
    doktora
    takiego od oczu.
    Skoro idzie się po płytach z dziurami to należy się chyba spodziewać że jak
    sie nieodpowiednio stąpnie to można z obcasem wpaść w dziurę
    Nie myślałeś żeby sobie mądrzejszej baby poszukać??

  • 8. Data: 2009-09-22 08:06:26
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sprawie.. Szkoda tylko tego ze buty sa nowe.. i nie byly tanie. Mozna cos
    > zaradzic ? jakas strategie obrac? czy olac, bo gra niewarta swieczki?

    Kupić nowe buty. Tańsze.
    Potem wizyta u psychiatry.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2009-09-22 13:48:08
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Kupić nowe buty. Tańsze.
    > Potem wizyta u psychiatry.

    Nie interesuja mnie Twoje porady medyczne ;]...

    CeZ__134

  • 10. Data: 2009-09-23 08:41:15
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 22:57:27 +0200, moje_przedmioty napisał(a):

    > Może najpierw warto zacząć od nauki chodzenia ewentualnie udać się do
    > doktora takiego od oczu.

    Brawo, i to jest prawidłowa odpowiedź.

    > Skoro idzie się po płytach z dziurami to należy się chyba spodziewać że jak
    > sie nieodpowiednio stąpnie to można z obcasem wpaść w dziurę

    Heheh - lezie taka pi...a po ażurach i ma fochy jeszcze - co za świat .. :(

    > Nie myślałeś żeby sobie mądrzejszej baby poszukać??

    To jest bardzo zasadna uwaga. Ciekawe czy pytek z niej skorzysta :)