  • 1. Data: 2009-09-21 15:01:31
    Temat: odbiór budynku pod działalność gosp
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Witam
    Aktualnie jestem na etapie ukończenia budynku pod działalność gosp

    Wiem że posiadam leko zmienione sciany (lekkie z karton gipsu) oraz ze
    wzgledu na zastosowanie cieńszego porothermu (za zgodą kierownika budowy)
    powiększyły mi się pomieszczena.

    Mogą się mi doczepić podczas odbioru?? Wymagan jest taka zmiana w projekcie?

    Zmiany w ściankach lekkich z kartongipsu trzeba tez nanosic na projekt?

    Obiekt będzie wykorzystany pod sklep spożywczy. W związku z czym pytanie
    dotyczy tak że sanepidu czy mogą się doczepić?