  • 11. Data: 2006-05-30 12:14:55
    Temat: Re: dostałem przelew
    Od: bartko <a...@p...ds6.pg.gda.edu.net.pl>

    Dnia Tue, 30 May 2006 12:47:26 +0200, MirekS napisał(a):

    > Użytkownik "Bartłomiej" <e...@s...pocztowa> napisał w wiadomości

    > Wygląda na to że ktoś próbował doładować sobie komórkę czy coś takiego
    > płacąc na twój rachunek. :)
    > Problem byłby gdyby ktoś wykonał przelew z twojego konta. A tak ja osobiście
    > nie widzę problemu.
    >
    > Jeśli pieniądze zwróciłeś właścicielowi to postąpiłeś szlachetnie.
    >
    > Pozdrawiam.
    >

    > mirek

    Wpłacający pieniądze to Rosjanin, a ja niechciałbym być zamieszany w jakieś
    dziwne gierki. Do tego właśnie zamykałem konto i to tym bardziej mogłoby
    wyglądać dziwnie. Dostałem pieniądze, wypłacam i zamykam konto.

    Nie czuję się frajerem, bo nie dałem się orżnać. Po prostu oddałem czyjąś
    własność.
    --
    żydzi, masoni, mdlejące w ekstazie słuchaczki...
    Bartek

  • 12. Data: 2006-05-30 12:15:18
    Od: Bartłomiej <e...@s...pocztowa>

> [...]

    wyglądać dziwnie. Dostałem pieniądze, wypłacam i zamykam konto.

    Nie czuję się frajerem, bo nie dałem się orżnać. Po prostu oddałem czyjąś

    Bartłomiej

  • 13. Data: 2006-05-30 12:32:01
    Od: bartko <a...@p...ds6.pg.gda.edu.net.pl>

  • 14. Data: 2006-05-30 13:17:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    tomm napisał(a):

    > frajer czy ktos uczciwy,

    Jak oddał odliczywszy 0.5zł za koszt przelewu, to uczciwy. Jak nie
    odliczył, to troche frajer :).

    p. m.

  • 15. Data: 2006-05-30 18:30:09
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

> [...]
    > wyglądać dziwnie. Dostałem pieniądze, wypłacam i zamykam konto.
    >
    > Nie czuję się frajerem, bo nie dałem się orżnać. Po prostu oddałem czyjąś

    Popieram !! Dlaczego? A jeśli ktoś np. celowo (żeby zrobić na złość) lub
    jakoś przez pomyłkę podał Twój numer konta, i zostało ono wykorzystane do
    wyłudzenie pieniędzy np. z aukcji internetowej Allegro polegającej na
    doładowaniu komórki (wpłać 8zł a doładujemy za 12zł) ????

    Lepiej oddać i być uczciwym niż potem tłumaczyć się na Policji czy w sądzie,
    że się z tym nie miało nic wspólnego... ale to oczywiście teoretyzując...

  • 16. Data: 2006-05-30 21:18:13
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Johnson wrote:

    > Uczciwość nazywasz "frajerstwem" i co o tobie myśleć ?

    Frajerstwo nazywasz "uczciwością" - i co o tobie myśleć?

  • 17. Data: 2006-05-30 21:48:41
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Bartłomiej wrote:

    > Wpłacający pieniądze to Rosjanin, a ja niechciałbym być zamieszany w jakieś
    > dziwne gierki. Do tego właśnie zamykałem konto i to tym bardziej mogłoby
    > wyglądać dziwnie. Dostałem pieniądze, wypłacam i zamykam konto.

    Nie masz obowiązku na bieżąco kontrolować stanu konta ani tym bardziej
    jego historii. Zamykasz konto, dopłacasz jakieś ewentualne odsetki czy
    debety albo dostajesz od banku to, co było na plus i tyle.

  • 18. Data: 2006-05-31 15:04:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Frajerstwo nazywasz "uczciwością" - i co o tobie myśleć?

    Ocenę pozostawmy czytającym.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam