  • 1. Data: 2006-05-29 21:56:30
    Temat: Zwrot towaru w ciagu kilku dni bez podania powodow - jest cos takiego w Polsce?
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Witam,

    mam problem, ktory prawdopodobnie jest bardzo latwy, ale ja akurat tego
    nie potrafie wygooglac z powodu pewnej bariery jezykowej.

    Czy w polskiem prawie istnieje ustawa, ktora daje klientom prawo bez
    podania powodow w ciagu np. 1 tygodnia od dnia kupna zwrocic towar,
    ktory jest w porzadku?

    Kupilem sobie w sobote w Gliwicach w sklepie (osobiscie, nie przez net)
    cyfrowke, ale okazalo sie, ze zalaczony program do sciagania zdjec z
    aparatu na komputer, ktory powinien na moim systemie dzialac, nie dziala
    (jest mozliwe, ze jakis inny program zainstalowany w moim komputerze
    zakloca czynnosc tego programu). Inny program (nawet word) te zdjecia
    sciagnac potrafi, tylko ten zalaczony w pudelku z aparatem nie.

    Chcialbym wiec aparat oddac w sklepie, o ile istnieje taka mozliwosc, i
    sprobowac inny aparat z innym oprogramowaniem. Ale nie wiem, czy w
    polskim prawie jest mozliwosc zwrotu towaru w ciagu kilka dni od kupna
    bez podania powodu. Podobno tak. Potrzebowalbym wiec odsylacz na ustawe,
    zebym sobie wlasciwy fragment wydrukowal i przyniosl do sklepu, bo
    pewnie nie beda chcieli tego zrobic, ufajac ze jako obcokrajowiec nie
    znam polskiego prawa.

    Ludek Vasta

  • 2. Data: 2006-05-29 22:06:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 29 May 2006 23:56:30 +0200, Ludek Vasta napisał(a):

    > Czy w polskiem prawie istnieje ustawa, ktora daje klientom prawo bez
    > podania powodow w ciagu np. 1 tygodnia od dnia kupna zwrocic towar,
    > ktory jest w porzadku?

    Nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-05-30 02:43:28
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kupilem sobie w sobote w Gliwicach w sklepie (osobiscie, nie przez net)

    W przypadku kiedy kupiles w sklepie na "ziemi" takiej mozliwosci nie ma .

    Jezeli program nie sciaga ci zdjec , zwroc uwage czy wsadziles do systemu
    sterowniki do tego aparatu .
    Sam program moze nie wiedziec jaki masz aparat .

    I jezeli mozesz napisz w jaki sposob potrafisz wordem sciagnac zdjecia :)))

  • 4. Data: 2006-05-30 03:58:57
    Od: Plantator <x...@o...pl>

    fotomania.pl napisał(a):

    > I jezeli mozesz napisz w jaki sposob potrafisz wordem sciagnac zdjecia :)))

    Możliwe w xp, windows xp ma wbudowane sterowniki do takiego sprzętu i
    widzi aparat jako dysk, a ściągnąć obrazki z dysku to word potrafi.

    Właściwie to po w przypadku xp żaden program dołączony do aparatu nie
    jset potrzebny, po wykryciu aparatu windows sam uruchamia kreatora do
    ściągania zdjęć więc nie ma sensu zaśmiecać rejestru zbędnymi programami.

  • 5. Data: 2006-05-30 07:26:16
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e5fqme$bf$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Ludek Vasta z adresu <q...@X...onet.pl> napisał(a):

    > Czy w polskiem prawie istnieje ustawa, ktora daje klientom prawo bez
    > podania powodow w ciagu np. 1 tygodnia od dnia kupna zwrocic towar,
    > ktory jest w porzadku?

    nie, o ile nie jest to zakup "wysyłkowy"

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

  • 6. Data: 2006-05-30 15:56:14
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

    > Witam,
    >
    > mam problem, ktory prawdopodobnie jest bardzo latwy, ale ja akurat tego
    > nie potrafie wygooglac z powodu pewnej bariery jezykowej.

    Banalnie prosty .... pojsc zapytac sie do sklepu czy przyjma :) (nie
    napisales czy to zrobiles) prawie napewno nie beda robic problemow jesli u
    nich wezmiesz ten inny albo przedstawisz dlaczego