  • 21. Data: 2005-06-30 23:31:28
    Temat: Re: domeny internetowe a kradzież
    Od: "Piwek" <t...@i...pl>

    > Moim zdaniem dysponent domeny nie ma racji. Do zawarcia umowy doszło.
    > To, czy zapłata miała miejsce kradzioną kartą, czy nie samego faktu
    > dojścia do skutku transakcji nie zmienia. Oczywiście sprawcę tamtej
    > kradzieży należy ścigać, ale to nie znaczy, że osoby, które od niego
    > nabyły prawa do tych domen tracą te prawa.

    Przychylam sie do tej odpowiedzi- kupno zostalo dokonane KRADZIONYMI
    pieniedzmi ale DOMENA NIE BYLA KRADZIONA.

    Trzeba rozroznic 2 sytuacje:
    1. Kradne samochod- sprzedaje go komus. => Policja zabiera temu komus
    samochod bo jest kradziony.

    2. Kupuje samochod za falszywe pieniadze. Sprzedaje komus ten samochod. =>
    Policja tutaj nie ma prawa zabrac temu komus samochodu.

    Czy to nie jest sytuacja analogiczna do 2 ?

  • 22. Data: 2005-06-30 23:34:09
    Od: "Piwek" <t...@i...pl>

    > czy jesli kupisz auto od goscia, a okaze sie ze on je kupil co prawda w
    > salonie firmowym, ale za kase ktora ukradl gdziestam albo zdefraudowal,
    > to tez ci auto zabieraja?

    ta analogia tez wydaje sie bardzo dobra.

  • 23. Data: 2005-07-01 11:27:19
    Od: "Sullivan" <s...@b...pl>

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    Sullivan wrote:
    > Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    >
    >Tzn, ty mu zapłaciłeś, a co otrzymałeś w zamian?. Czy stałeś się
    >dysponentem domeny, czy tylko wskazywała ta domena na twoje serwery?

    Sorka:)
    oczywiście przetransferował je do mojego konta u tego samego dostawcy,
    zostały podączone w moim panelu, a tam ja już sobie ustawiłem dnsy

  • 24. Data: 2005-07-01 11:34:25
    Od: "Sullivan" <s...@b...pl>

    wiadomości news:da0l88$vdh$1@opal.futuro.pl...
    Panu X,

    > Dlaczego? I pamiętaj, że i tak co "okres rozliczeniowy" musiałbyś i tak
    > tyle samo bulić...

    No tak, ale nabliższy termin kiedy miałem za nie płacić to za ponad rok (a
    przy częśći domena za ponad 2 lata),
    teraz nie jestem przygotowany do wydatku dosyć bolesnego jak dla mnie, (7
    domen

    > Twierdzisz, że z góry wiedzieli, że karta kradziona? Bzdura.

    Tak, koleś y tej firmy powiedział, że go szukają od jakiegoś Pana X

    > Domeny były nielegalne??

    <lol> pzrczytaj zdanie, chodziło o to że domeny były kupione nielegalnie

    Pozdr

  • 25. Data: 2005-07-01 12:31:04
    Od: maHo <m...@p...net>

    Sullivan wrote:
> [...]
    > oczywiście przetransferował je do mojego konta u tego samego dostawcy,
    > zostały podączone w moim panelu, a tam ja już sobie ustawiłem dnsy

    Czyli ty stałeś się dysponentem domeny, i ty ją opłacałeś, tak?

    pozdrav

    maHo

  • 26. Data: 2005-07-01 14:04:21
    Od: "Sullivan" <s...@b...pl>

    >Czyli ty stałeś się dysponentem domeny, i ty ją opłacałeś, tak?

    Teoretycznie tak, w praktyce niemiałem jeszcze okazji ich opłacać,bo termin
    ważności jeszcze nie upłyną.

    Pozdr
    Sullivan