    From: "Sullivan" <s...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes
    Subject: Re: domeny internetowe a kradzież
    Date: Fri, 1 Jul 2005 13:34:25 +0200

    wiadomości news:da0l88$vdh$1@opal.futuro.pl...
    Panu X,

    > Dlaczego? I pamiętaj, że i tak co "okres rozliczeniowy" musiałbyś i tak
    > tyle samo bulić...

    No tak, ale nabliższy termin kiedy miałem za nie płacić to za ponad rok (a
    przy częśći domena za ponad 2 lata),
    teraz nie jestem przygotowany do wydatku dosyć bolesnego jak dla mnie, (7
    domen

    > Twierdzisz, że z góry wiedzieli, że karta kradziona? Bzdura.

    Tak, koleś y tej firmy powiedział, że go szukają od jakiegoś Pana X

    > Domeny były nielegalne??

    <lol> pzrczytaj zdanie, chodziło o to że domeny były kupione nielegalnie

    Pozdr