  • 1. Data: 2005-06-30 10:24:00
    Temat: kiedy zamkna liste kandydatow na prezydenta?
    Od: "napis" <n...@b...n.ie>

    Na grupach politycznych się nie dowiedziałem, więc może ktoś zna przepis
    prawny do kiedy mają czas kandydaci na prezydenta, by zgłaszać swoje
    kandydatury i komitety wyborcze? Chciałbym wiedzieć kiedy wreszcie
    zakończy się wysyp pretendentów.

  • 2. Data: 2005-06-30 10:35:02
    Temat: Re: kiedy zamkna liste kandydatow na prezydenta?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "napis" <n...@b...n.ie> naskrobał/a w

    > Na grupach politycznych się nie dowiedziałem, więc może ktoś zna
    > przepis prawny do kiedy mają czas kandydaci na prezydenta, by
    > zgłaszać swoje kandydatury i komitety wyborcze?

    Zgłoszenia kandydata na Prezydenta Rzeczypospolitej dokonuje osobiście
    pełnomocnik komitetu zarejestrowanego zgodnie z art. 40d najpóźniej do
    godziny 24°° w 45 dniu przed dniem wyborów.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Uwielbiam zapach PLONKa o poranku.

  • 3. Data: 2005-07-01 11:44:53
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "napis" <n...@b...n.ie> napisał w wiadomości

    > Chciałbym wiedzieć kiedy wreszcie zakończy się wysyp pretendentów.

    Za 50 lat chyba. Jak się bizantyjsko-moskiewskie gusta u Polaków skonczą.

    vertret