  • 1. Data: 2006-06-26 08:20:40
    Temat: dokumenty w jez. angielskim
    Od: g...@s...art.pl

    witam,

    mam taki maly problem/zapytanie

    potrzebuje jak najszybciej wyslac pewne dokumenty.
    dokumenty sa w j.angielskim, ma je wypelnic moja uczelnia
    (podstawowe dane typu nazwisko, lata studiowania itd)

    - na uczelni powiedzieli ze byc moze beda z tym problemy bo
    w szkole jedno jezycznej nie moga wypelnic dokumentow w innych jez.
    niz polski (mimo ze ta szkola ma w nazwie ".... i Jezykow Obcych")

    bede musial jeszcze raz tam wpasc, ale chcialbym sie doradzic Was
    na wszelki wypadek - bo to b.pilna sprawa, zebym podal jakies argumenty
    gdyby powiedzieli mi ze niestety nie moga tego zrobic :)

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-06-26 09:54:49
    Temat: Re: dokumenty w jez. angielskim
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    g...@s...art.pl napisał(a):
    > bede musial jeszcze raz tam wpasc, ale chcialbym sie doradzic Was
    > na wszelki wypadek - bo to b.pilna sprawa, zebym podal jakies argumenty
    > gdyby powiedzieli mi ze niestety nie moga tego zrobic :)

    Faktycznie nie muszą. Oni piszą po polsku, ty to zanosisz do tłumacza
    przysięgłego i masz po angielsku.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2006-06-26 17:26:56
    Temat: Re: dokumenty w jęz. angielskim
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    g...@s...art.pl wrote:
    > na uczelni powiedzieli ze byc moze beda z tym problemy bo
    > w szkole jedno jezycznej nie moga wypelnic dokumentow w innych jez.
    > niz polski

    Mogą. Ale jeśli nie chcą to ich nie zmusisz.

    Chyba, że akurat mają obowiązek wystawić na żądania dany dokument w
    danym języku (np. odpis dyplomu). Nie wiedząc co to za dokument, nie
    podejmuję się zgadywania.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-06-27 06:49:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Mogą. Ale jeśli nie chcą to ich nie zmusisz.
    >
    > Chyba, że akurat mają obowiązek wystawić na żądania dany dokument w
    > danym języku (np. odpis dyplomu). Nie wiedząc co to za dokument, nie
    > podejmuję się zgadywania.

    Ja zaryzukuję stwierdzenie, że nie mają nawet obowiązku wypełniać
    większości dokumentów w języku polskim. Chyba, że jakis przepis prawa
    na nich taki obowiązek nakłada. Mają natomiast np. obowiązek wystawić
    zaświadczenie, że jesteś studentem. Ale w żaden sposób nie zmusisz ich
    żeby to zaświadczenie było na twoim wzorze druku.