  • 1. Data: 2006-06-26 07:50:22
    Temat: Bycie policjantem i przestrzeganie prawa
    Od: "Kamil Kurczok" <p...@W...gazeta.pl>

    Gdybym był policjantem to nawet po służbie pouczałbym rowerzystów,
    pieszych... tylko nie wiem czy jest to możliwe, czy policjant może działać
    nawet po służbie ?

    Tak chodze teraz po mieście i widze wiele wiele wiele nieprawidłowości,
    ludzie sa głupi, przechodzą na czerwonym świetle, jeżdżą po chodnikach,
    depczą trawniki, przejeźdżają po przejściach dla pieszych.
    Gdybym tylko miał legitymację w kieszeni...

  • 2. Data: 2006-06-26 08:22:05
    Temat: Re: Bycie policjantem i przestrzeganie prawa
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Gdybym tylko miał legitymację w kieszeni...

    Az strach pomyslec co by było jakbys został Ministrem Edukacji :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 3. Data: 2006-06-26 08:42:51
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Hi Hi moj synek właśnie dostał kartę rowerową i wszędzie widzi łamanie
    prawa. Tak średnio wlepiał by 2-3 mandaty na minutę,bo tak wygląda Kraków
    TMK
    Użytkownik "Kamil Kurczok" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:e7o3ju$33r$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2006-06-26 09:17:50
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    jestes chyba bardzo mlodym policjantem ... przejdzie Ci

  • 5. Data: 2006-06-26 09:55:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    TMK napisał(a):
    > Hi Hi moj synek właśnie dostał kartę rowerową i wszędzie widzi łamanie
    > prawa. Tak średnio wlepiał by 2-3 mandaty na minutę,bo tak wygląda Kraków
    > TMK

    dlatego wlasnie powinni uczyc czesci szczegolnej kk karnego w szkole
    podstawowej i licealnej, i podstawowych zasadn odpowiedzialnosci (nie za
    duzo by do cwaniactwa nie doprowadzic)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 6. Data: 2006-06-26 09:56:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Darek napisał(a):
    > jestes chyba bardzo mlodym policjantem ... przejdzie Ci

    "gdybym byl policjantem"

    P.

  • 7. Data: 2006-06-26 11:01:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Kamil Kurczok napisał(a):
> [...]
    > depczą trawniki, przejeźdżają po przejściach dla pieszych.
    > Gdybym tylko miał legitymację w kieszeni...

    Tzw. syndrom milicjanta.
    Zganic staruszke, ze za wolno sie po przejsciu zwija.
    Jebnac przedszkolaka, bo po trawie lazi (a gdzie ma lazic?)
    Itp, itd.
    Natomiast nie zwracac uwagi na dresiarstwo (no, tu to mozna w ryja zgarnac).

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 8. Data: 2006-06-26 11:20:16
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    MarcinJM napisał(a) :

    > Tzw. syndrom milicjanta.
    > Zganic staruszke, ze za wolno sie po przejsciu zwija.
    > Jebnac przedszkolaka, bo po trawie lazi (a gdzie ma lazic?)

    Miałeś pewnie na myśli, że spałować przestępce, aż mu się kredki
    wysypią z tornistra? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 9. Data: 2006-06-26 12:34:55
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Miałeś pewnie na myśli, że spałować przestępce, aż mu się kredki wysypią z
    > tornistra? ;-)

    Pierniczenie pierniczeniem... ale ja naprawde jestem za przywroceniem czegos
    w stylu ormo... stworzeniem jakiejs spolecznej formy pracy na rzecz
    bezpieczenstwa na drogach. Przy zastosowaniu odpowiednich warunkow (np.
    tylko zawodowi kierowcy, brak prowizji od mandatow, koniecznosc odbycia
    szczegolowego egzaminu z PoRD itd...). Gwarantuje, ze znalazloby sie sporo
    chetnych, ktorzy wylapaliby debilow i wariatow drogowych.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2006-06-26 12:53:23
    Temat: Re: Syndrom inkwizytora
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

    > Gdybym był policjantem to nawet po służbie pouczałbym rowerzystów,
    > pieszych...

    Wg mnie masz syndrom inkwizytora.

    W pewnym aspekcie jest on dość podobny do manii prześladowczej oraz teorii
    spisku. Postawa ta opiera się na przekonaniu, iż na świecie istnieje
    powszechny spisek sił zła.

    Postawa ta może charakteryzować zbyt podejrzliwego rodzica, nauczyciela,
    pastora, rabina czy też policjanta.

    Przyczyną tego syndromu może być stres jak i przeżycia traumatyczne
    uszkadzające strukturę mózgu i osłabiające układ nerwowy człowieka. Takie,
    szkodliwe działanie stresu, trwającego przez całą dobę, ma również miejsce w
    okresie płodowym. Stres prowadzi do procesów neurodegeneracji. Przeżycia
    traumatyczne powodują podwyższone wydzielanie kortykosteroidów, a te w takich
    dużych ilościach uszkadzają w sposób fizyczny komórki nerwowe - neurony oraz
    połączenia między nimi zwane synapsami. W wyniku przewlekłego stresu
    gruszkowate synapsy kurczą się, a tym samym zmniejsza się liczba receptorów i
    pogarsza przewodzenie między neuronami.

    Przerąbane masz chłopie.

    Pozdr. A