  • 1. Data: 2006-06-26 09:16:35
    Temat: podstawy do zasiłu rehabilitacyjnego po 180 dniach
    Od: "pantareja" <p...@o...pl>

    Wiem że ten temat był poruszany ale jest przedawniony i nie mogłam
    tam pisać. Jestem na zwolnieniu lek. od 9 tc. W zeszłym roku
    poroniłam. Ostatnio lekarz powiedział mi że mogę mieć problem z
    zasiłkiem rehabilitacyjnym bo ostatnio jakaś pacjentka miała. Na
    początku miałam problemy bo krwawiła. Całyczas biore tabletki na
    podtrzymanie, ale nidługo będę mogła je odtswić. podobno teraz
    kiedy moja ciąża przebiegać będzie prawidłowo zus moze odrzucić
    mój wniosek o zasiłek rehabilitacyjny. Nie mogęwrócić do pracy bo
    na moje miejsce już został zatrudniony jakiś pan który wszedł już
    w nowe tematy i przecież jak teraz wróce to znowu zdezorganizuję im
    pracę. A i tak już wszyscy są wściekli że znów jestem w ciąży.
    Nie siedzę w domu z lenistwa. Czy takie dolegliwości jak ból
    podbrzusza ciągłe wymioty i osłabienie i puchnięcie przez upał i
    inne zwyczajne dolegliwości ciążowe nie mogą być podstwaą do
    zasadnego zwolnienia. Dochodzi do tego wcześniejsze poronienie i
    niezdrowa sytuacja w pracy. Denerwuję się dlaczego lekarz tak mi na
    to zwrócił uwagę. Ja weim że część z tych dolegliwości ni
    emożna wpisać na kartę choroby , ale to wszystko mi towarzyszy i
    bardzo się boję co będzie po tych 180 dniach.