  • 11. Data: 2008-07-19 11:25:21
    Temat: Re: długość ostrza noża
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Tego nie podano, było tylko o tym, że posiadał "bez pozwolenia".

    A masz pozwolenie na swój nóż do chleba?

    Na pewno nie, bo nikt pozwoleń na nóż do chleba nie wydaje.

    Zatem jeśli masz nóż do chleba, to masz go bez pozwolenia.

    Teraz wystarczy przemilczeć tai "detal", że żaden przepis pozwolenia nie
    wymaga i... mamy "przestępcę prasowego" ;-> (to taka analogia do
    "faktów" prasowych ;) )

  • 12. Data: 2008-07-19 11:26:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > No, nie obiecywałem, że będzie łatwo. Choć kiedyś w Krakowie widziałem
    > na przystanku tramwajowym faceta z taką piką z bambusa używaną w
    > Kung-Fu. Tylko nie wiem, jak on z tym wsiadał do tramwaju, bo długaśne
    > to było.

    Metrem czy inną komunikacją? Pamiętam zapisy o broni palnej, ale o
    białej - ni dudu...

  • 13. Data: 2008-07-19 13:47:50
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Andrzej Lawa nadaje:

    > Teraz wystarczy przemilczeć tai "detal", że żaden przepis pozwolenia
    > nie wymaga i... mamy "przestępcę prasowego" ;-> (to taka analogia do
    > "faktów" prasowych ;) )

    To taka twórcza działalność prokuratury. Skoro pan S.M. używał
    swojego... sprzętu w zamiarze pozbawienia kogoś życia to jest to broń,
    skoro napęd jest hydrauliczny więc to broń biała choć pewnie czarna...

    Przez analogię, nożownika który pchnął swoją żonę w ciąży nożem
    oskarżono o nieuprawnioną próbę przeprowadzenia aborcji.

  • 14. Data: 2008-07-19 15:29:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Boroń" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzętu w zamiarze pozbawienia kogoś życia to jest to broń, skoro napęd
    > jest hydrauliczny więc to broń biała choć pewnie czarna...

    Zna ktoś broń z napędem hydraulicznym? Chyba, ze o czołgu mowa czy innym
    ciężkim dziale, ale i tam hydraulika raczej do strzelania nie służy.

    > Przez analogię, nożownika który pchnął swoją żonę w ciąży nożem oskarżono
    > o nieuprawnioną próbę przeprowadzenia aborcji.

    Oj! Nie tak. O zagrożenie dla płodu chyba.

  • 15. Data: 2008-07-19 15:30:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:djv8l5-ip5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Metrem czy inną komunikacją? Pamiętam zapisy o broni palnej, ale o
    > białej - ni dudu...

    Ja się zastanawiam, jak on szedł z tym szpejem.

  • 16. Data: 2008-07-19 17:47:16
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Pewnie miał ostrze ukryte w czymś.

    Mial. W spodniach jak sie okazalo.
    Aczkolwiek trudno tu mowic o broni BIALEJ.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 17. Data: 2008-07-19 19:39:28
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisal:
    > Zna ktoś broń z napędem hydraulicznym?

    Nozyce hydrauliczne zacisniete na twojej szyi? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 18. Data: 2008-07-19 20:14:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nożyce hydrauliczne zaciśnięte na twojej szyi? ;)

    Nie, to jedynie narzędzie użyte w sposób niebezpieczny. Równie dobrze, a
    nawet skuteczniej można komuś przyłożyć jednostką centralną komputera w
    głowę, od czego bronią się ona nie stanie.

  • 19. Data: 2008-07-21 00:05:45
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <g5qlo8$lt0$1@inews.gazeta.pl>
    viruuss <v...@o...pl> m.in. napisał(a)::

    > czy istnieją jakieś przepisy regulujące mozliwość posiadania przy sobie
    > noża który ma ostrze długośći xxx ?

    Nie wiem, ale przeparadowałem z poczty do domu jakieś 3 km spacerkiem z
    wedetą już z paczki kataną (takim "nozykiem" ninia z 600 warstw o długości
    1m) i żaden policjant po drodze (a widziałem ich sporo) nie zwrócił mi
    nawet uwagi :)

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 20. Data: 2008-07-21 00:06:56
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    viruuss <v...@o...pl> m.in. napisał(a)::

    > czy istnieją jakieś przepisy regulujące mozliwość posiadania przy sobie
    > noża który ma ostrze długośći xxx ?

    Nie wiem, ale przeparadowałem z poczty do domu jakieś 3 km spacerkiem z
    wyjętą już z paczki kataną (takim "nożykiem" ninia z 600 warstw o długości
    1m) i żaden policjant po drodze (a widziałem ich sporo) nie zwrócił mi
    nawet uwagi, choć kilku przyglądało mi się bacznie.