  • 1. Data: 2008-07-18 18:00:39
    Temat: długość ostrza noża
    Od: "viruuss" <v...@o...pl>

    witam
    czy istnieją jakieś przepisy regulujące mozliwość posiadania przy sobie noża
    który ma ostrze długośći xxx ?
    np , czy dozwolone jest noszenie noża z ostrzem 5 cm , a nóż z ostrzem 15 cm
    juz jest zabroniony ?
    pozdraiwam

  • 2. Data: 2008-07-18 18:40:58
    Temat: Re: długość ostrza noża
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    viruuss pisze:
> [...]
    > który ma ostrze długośći xxx ?
    > np , czy dozwolone jest noszenie noża z ostrzem 5 cm , a nóż z ostrzem 15 cm

    Chyba nigdy w swoim życiu nie kroiłeś chleba ;->

  • 3. Data: 2008-07-18 19:53:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "viruuss" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    Normuje to ustawa o broni i amunicji. Z noży zabrania posiadania takich,
    które mają ostrza ukryte w przedmiotach nie przypominających noża. Czyli
    zabronione jest posiadanie długopisu z ukrytym ostrzem - do kupienia za
    kilka złotych na każdym odpuście zresztą. Natomiast spokojnie możesz
    paradować z nożem, mieczem, szablą czy nawet halabardą lub naginają.

  • 4. Data: 2008-07-18 20:30:35
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > kilka złotych na każdym odpuście zresztą. Natomiast spokojnie możesz
    > paradować z nożem, mieczem, szablą czy nawet halabardą lub naginają.

    Ale moze miec gdzieniegdzie problemy z przewiezieniem metrem/komunikacją
    :)

  • 5. Data: 2008-07-18 20:59:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Natomiast spokojnie możesz paradować z nożem, mieczem, szablą czy
    > nawet halabardą lub naginają.

    Czytałem, że jednym z zarzutów postawionych Simonowi Molowi
    jest posiadanie broni białej bez zezwolenia. To jak to jest?

  • 6. Data: 2008-07-18 21:15:05
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > np , czy dozwolone jest noszenie noża z ostrzem 5 cm , a nóż z ostrzem 15 cm
    > juz jest zabroniony ?

    A kup sobie czekan ... i połaź z nim po mieście :)

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 7. Data: 2008-07-18 21:26:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:g5r06v$uqf$1@news.onet.pl...

    > Czytałem, że jednym z zarzutów postawionych Simonowi Molowi
    > jest posiadanie broni białej bez zezwolenia. To jak to jest?

    Chodzi od tego od HIV, czy kogoś innego (bo Google wyrzuciło kilku). Pewnie
    miał ostrze ukryte w czymś.

  • 8. Data: 2008-07-18 22:48:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale moze miec gdzieniegdzie problemy z przewiezieniem metrem/komunikacją
    > :)
    No, nie obiecywałem, że będzie łatwo. Choć kiedyś w Krakowie widziałem na
    przystanku tramwajowym faceta z taką piką z bambusa używaną w Kung-Fu.
    Tylko nie wiem, jak on z tym wsiadał do tramwaju, bo długaśne to było.

  • 9. Data: 2008-07-19 03:50:44
    Od: "Andrzej " <a...@g...pl>

    KsZZysiek <k...@n...tlen.pl> napisał(a):

    > A kup sobie czekan ... i połaź z nim po mieście :)
    Albo ciupaske, jak nia robic po zbojnickiemu umies, hej! Jendrus

  • 10. Data: 2008-07-19 05:14:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Chodzi od tego od HIV, czy kogoś innego (bo Google wyrzuciło kilku).

    O tego, ostatnio było o nim trochę w mediach.

    > Pewnie miał ostrze ukryte w czymś.

    Tego nie podano, było tylko o tym, że posiadał "bez pozwolenia".