  • 21. Data: 2008-07-23 18:20:50
    Temat: Re: długość ostrza noża
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2008 22:14:02 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to jedynie narzędzie użyte w sposób niebezpieczny. Równie dobrze, a
    > nawet skuteczniej można komuś przyłożyć jednostką centralną komputera w
    > głowę, od czego bronią się ona nie stanie.

    No nie wim, w UK ostatnio gość dostał wyrok za napad z użyciem
    niebezpiecznego narzędzia, a miał banana. Sędzia stwierdził, że napadnięci
    myśleli że to broń.

  • 22. Data: 2008-07-23 18:43:43
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Lip, 02:06, Tomasz Motyliński <m...@w...eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > W poście <g5qlo8$lt...@inews.gazeta.pl>

    > Nie wiem, ale przeparadowałem z poczty do domu jakieś 3 km spacerkiem z
    > wyjętą już z paczki kataną (takim "nożykiem" ninia z 600 warstw o długości
    > 1m) i żaden policjant po drodze (a widziałem ich sporo) nie zwrócił mi
    > nawet uwagi, choć kilku przyglądało mi się bacznie.
    >
    > --
    > Tomasz Motyliński

    Widac wiedzieli ze to nie bron ninja i ze nie ma 600 warstw i ze to
    tylko atrapa i w dodatku nienaostrzona.

  • 23. Data: 2008-07-23 19:15:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cranky pisze:

    > No nie wim, w UK ostatnio gość dostał wyrok za napad z użyciem
    > niebezpiecznego narzędzia, a miał banana. Sędzia stwierdził, że napadnięci
    > myśleli że to broń.

    Wiesz, w USA za oplucie usiłowali skazać za użycie broni biologicznej.

    W niektórych krajach za chodzenie z odsłoniętą twarzą można mieć problemy.

    Ale tu mowa jest o polskim prawie.

  • 24. Data: 2008-07-25 00:48:14
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <1...@b...goo
    glegroups.com>
    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> m.in. napisał(a)::

    > Widac wiedzieli ze to nie bron ninja i ze nie ma 600 warstw i ze to
    > tylko atrapa i w dodatku nienaostrzona.

    Aha :) Tak sobie tłumacz.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 25. Data: 2008-07-29 07:58:28
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Tomasz Motyliński <m...@w...eu> popełnił(a):

> [...]
    > długości 1m) i żaden policjant po drodze (a widziałem ich sporo) nie
    > zwrócił mi nawet uwagi, choć kilku przyglądało mi się bacznie.

    No i bójcie się Ci, którzy zadarli w usenecie z Tomaszem Motylińskim :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 26. Data: 2008-07-30 13:55:06
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <g6mj13$b5t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    robal <r...@B...op.pl> m.in. napisał(a)::

    > No i bójcie się Ci, którzy zadarli w usenecie z Tomaszem Motylińskim :)

    A nie boją się już dawno? :P To, że potrafie się kataną posługiwać nie
    znaczy, ze ktoś ma sie bać, kupiłem ją aby powiesić na ścianę (mam cały
    pokój w takim stylu jeden urządzony).

  • 27. Data: 2008-07-30 15:05:43
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > A nie boją się już dawno? :P To, że potrafie się kataną posługiwać nie
    > znaczy, ze ktoś ma sie bać, kupiłem ją aby powiesić na ścianę (mam cały
    > pokój w takim stylu jeden urządzony).

    ale taki miecz "ninia" 600 warstw to jest wart z 600 wiosek razem z
    gejszami:O)
    w totka wygrałeś czy co?

  • 28. Data: 2008-07-30 22:42:26
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <g6qb54$qfh$1@news.wp.pl>
    gargamel <s...@d...lina> m.in. napisał(a)::

    > ale taki miecz "ninia" 600 warstw to jest wart z 600 wiosek razem z
    > gejszami:O)
    > w totka wygrałeś czy co?

    Wykonany współcześnie kowadłem mechanicznym i wart troszkę ponad 3000 zł.
    W totka nie grywam, nawet jak są kumulacje, wystarczająco mi płacą (admini
    źle nie zarabiają).

  • 29. Data: 2008-07-31 07:31:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 17:05:43 +0200, gargamel napisał(a):

    > ale taki miecz "ninia" 600 warstw to jest wart z 600 wiosek razem z
    > gejszami:O)

    Jest wart dużo mniej i nie jest lepszy od miecza z pojedynczej
    porządnej stali (w dawnych czasach nie było dobrych stali więc musieli
    kombinować z kanapkami, dzisiaj już nie trzeba) - no ale marzenia
    dobrze się sprzedają ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry