  • 21. Data: 2004-06-22 12:49:35
    Temat: Re: dlaczego towarzystkow WARTA usiluje mnie okrasc (i to w imieniu prawa)
    Od: Sundayman <s...@p...onet.pl>

    eh... dobra. podejmuje krok pierwszy.
    Robie pieska z przewrotem na plecki i machaniem ogonkiem i pisze pismo
    do Warty " Uprzejmie prosze, nadzwyczaj upraszam i caluje raczki..."

    Jenoczesnie przygotowiuje sobie solidna sztachete z zestawem gwozdzi i
    optycznym celownikiem.

    A co to jest ta SAMOPOMOC tak w ogole ?

    pozdrowienia (od jelenia).

  • 22. Data: 2004-06-22 12:49:50
    Od: "seb" <s...@u...onet.pl>

    Uzytkownik "Sundayman" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A co to jest ta SAMOPOMOC tak w ogole ?

    towarzystwo ubezpieczeniowe

    seb

  • 23. Data: 2004-06-22 13:33:33
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 6/22/2004 1:47 PM, Użytkownik bella napisał:

    > chyba nie do końca zrozumiałes o co mi chodzi....... bo poruszyłam dwie
    > kwestie w swojej wypowiedzi. przeczytaj uważnie.

    Kwestia nr 1: "obecnie zawierasz polisę na pojazd i nie obchodzi ich
    wlasciciel, gdyz umowa przechodzi na nabywce."

    Kwestia nr 2: "wlasnie przy nabyciu mozesz zrzec sie tego
    ubezpieczenia, a zbywca nie ma nic do powiedzenia."

    wniosek: Przy umowie kupna sprzedaży umowa ubezpiecznia biegnie aż do
    końca terminu do którego została zawarta, chyba, że nabywca zrzeka się
    (rozumiem "wypowiada umowę" )

    sprawa uczuć: "irytuje sprawa znizek przy
    ubezpieczeniu. np. ja, majac znizki ok 30 % kupuje samochód od osoby,
    która ma np. tylko 5 % i co??????? mam placic np. kolejna rate drozej
    niz mi sie nalezy??????"

    wniosek zastosowany do spraw uczuciowych rodzi zdziwienie: skoro
    zakupuję pojazd z umową ubezpieczenia do której muszę opłacić składki
    bez zniżek to dlaczego zamiast się irytować nie wypowiem umowy i zawrę
    nowej ze zniżkami których się dorobiłem?

    pytanie: bo może to nic nie do ponieważ skoro z kwestii nr 1 wynika, ze
    obecnie umowa ubezpieczenia jest przywiazana do samochodu to być może
    także zniżki są przywiazane do samochodu?

    Czy teraz zrozumiałeś o co zapytałem?

  • 24. Data: 2004-06-22 13:38:40
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 6/22/2004 3:33 PM, Użytkownik /sl napisał:

    > Czy teraz zrozumiałeś o co zapytałem?

    Dobra, daruj sobie odpowiedź bo już wiem w którym miejscu palnąłeś bzdurę.

  • 25. Data: 2004-06-23 22:59:09
    Od: Sundayman <s...@p...onet.pl>

    seb wrote:

    > Uzytkownik "Sundayman" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > towarzystwo ubezpieczeniowe
    >
    > seb

    aha. Rozumiem. Dzisiaj rozmawialem z moim tata, i on naswietlil swoj
    stosunek do Towarzystwa Warta w krotkich, zolnierskich slowach:
    "A niech mnie w d... pocaluja" :)
    Osobiscie popieram.

    pozdr.

  • 26. Data: 2004-06-24 18:22:59
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    > aha. Rozumiem. Dzisiaj rozmawialem z moim tata, i on naswietlil swoj
    > stosunek do Towarzystwa Warta w krotkich, zolnierskich slowach:
    > "A niech mnie w d... pocaluja" :)
    > Osobiscie popieram.

    hehe
    a jeszcze sie mówi (tez po zolniersku) w(W)arta ch...a warta

    --

    seb
    ---

  • 27. Data: 2006-06-23 13:35:15
    Temat: kupno samochodu
    Od: piotras<p...@o...pl>

    witam
    chciałbym kupic samochód który jest zarejestrowany na pana który obecnie
    przebywa w polsce a własciciel jest w niemczech ?
    jak to załatwi zeby niemiec puzniej problemów prawnych? prosze o kontakt dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info