eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodlaczego towarzystkow WARTA usiluje mnie okrasc (i to w imieniu prawa) › Re: dlaczego towarzystkow WARTA usiluje mnie okrasc (i to w imieniu prawa)
    From: /sl <w...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dlaczego towarzystkow WARTA usiluje mnie okrasc (i to w imieniu prawa)
    Date: Tue, 22 Jun 2004 15:33:33 +0200
    Sender: w...@o...pl@cerber.farmacol.com.pl

    Dnia 6/22/2004 1:47 PM, Użytkownik bella napisał:

    > chyba nie do końca zrozumiałes o co mi chodzi....... bo poruszyłam dwie
    > kwestie w swojej wypowiedzi. przeczytaj uważnie.

    Kwestia nr 1: "obecnie zawierasz polisę na pojazd i nie obchodzi ich
    wlasciciel, gdyz umowa przechodzi na nabywce."

    Kwestia nr 2: "wlasnie przy nabyciu mozesz zrzec sie tego
    ubezpieczenia, a zbywca nie ma nic do powiedzenia."

    wniosek: Przy umowie kupna sprzedaży umowa ubezpiecznia biegnie aż do
    końca terminu do którego została zawarta, chyba, że nabywca zrzeka się
    (rozumiem "wypowiada umowę" )

    sprawa uczuć: "irytuje sprawa znizek przy
    ubezpieczeniu. np. ja, majac znizki ok 30 % kupuje samochód od osoby,
    która ma np. tylko 5 % i co??????? mam placic np. kolejna rate drozej
    niz mi sie nalezy??????"

    wniosek zastosowany do spraw uczuciowych rodzi zdziwienie: skoro
    zakupuję pojazd z umową ubezpieczenia do której muszę opłacić składki
    bez zniżek to dlaczego zamiast się irytować nie wypowiem umowy i zawrę
    nowej ze zniżkami których się dorobiłem?

    pytanie: bo może to nic nie do ponieważ skoro z kwestii nr 1 wynika, ze
    obecnie umowa ubezpieczenia jest przywiazana do samochodu to być może
    także zniżki są przywiazane do samochodu?

    Czy teraz zrozumiałeś o co zapytałem?