  • 1. Data: 2004-06-21 17:06:25
    Temat: Sklep internetowy
    Od: Maciej <m...@a...pl>

    Zamówiłem w sklepie internetowym soczewki /zapłaciłem przelewem/ po
    okresie oczekiwania dłuższym niż jest to prezentowane w witrynie /4 dni/
    zgłosiłem ten fakt do tej firmy. Otrzymałem informacje,że zamówiony
    towar mogę otrzymać dopiero za 4 tygodnie z sugestią, że w tym przypadku
    mogę zrezygnować z zamówienia. Kilkakrotnie wysyłałem maila z
    informacją, że w takim razie rezygnuję z zamówienia i proszę o zwrot
    pieniędzy. Niestety na moje maile nie ma odpowiedzi, a na koncie tego
    sklepu w dalszym ciągu widnieje moje zamówienie. Telefon odbiera
    automatyczna sekretarka i pomimo pozostawionej informacji nie mam
    sygnału o sprawie. Czyżbym został oszukany ? Jak postępować w związku z
    zaistniałą sytuacją ? Czy w takich sklepach nie odbiera sie poczty lub
    telefonów ?

  • 2. Data: 2004-06-21 17:42:03
    Temat: Re: Sklep internetowy
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Maciej napisał:
    (...)
    > Czyżbym został oszukany ? Jak postępować w związku z
    > zaistniałą sytuacją ? Czy w takich sklepach nie odbiera sie poczty lub
    > telefonów ?

    A jaki do sklep? Podaj nazwę, bo:
    1. inni internauci będą wiedzieli, w jakim sklepie _nie_ kupować;
    2. w mailu/ faksie do nich napisz, że skoro się na Ciebie wypięli, to
    zaczynasz ich "reklamować" na różnych grupach dyskusyjnych, a następnym
    krokiem będzie np. UOKiK.

    Pzdr
    PWZ

  • 3. Data: 2004-06-21 17:53:04
    Od: "Przemo P." <p...@o...pl>

    > pieniędzy. Niestety na moje maile nie ma odpowiedzi,

    udowodnij, że otrzymali
    - a tak poważnie - mailem można pisać pozdrowienia dla kolegi a nie wezwanie
    do zwrotu pieniędzy! takie rzeczy wysyła się poleconym za potwierdzeniem
    odbioru!

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 4. Data: 2004-06-21 18:08:00
    Od: Maciej <m...@a...pl>

    Przemo P. napisał(a):
> [...]
    > do zwrotu pieniędzy! takie rzeczy wysyła się poleconym za potwierdzeniem

    Wiem, ze takie sprawy załatwia sie pisemnie.
    Do dziś nie była to sprawa, która wymagałaby papierkowej reakcji. Sami
    zaproponowali mi rezygnację, a ja spytałem o właściwą dla nich formę
    rezygnacji i w tym zakresie nie otrzymałem potwierdzenia. Może chcą
    przeczekać i zrealizować zamówienie, którego ja już nie potrzebuję ze
    względu na termin kosmiczny termin oczekiwania.

  • 5. Data: 2004-06-23 13:01:48
    Od: Marek Chmielewski <p...@o...pl>

    Użytkownik Przemo P. napisał:

> [...]
    > do zwrotu pieniędzy! takie rzeczy wysyła się poleconym za potwierdzeniem

    A w kopercie z listem załącza sie widokówke z pozdrowieniami z wakacji.