  • 1. Data: 2004-06-21 16:39:30
    Temat: abonament TV
    Od: NukeR <n...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Moze ktos sie orientuje jak sprawa ma sie z placeniem abonamentu rtv, ale
    chodzi o to ze jest jeden wlasciciel posiadajacy 2 mieszkania, a w kazdym
    po 2 TV. Z tym ze zameldowany jest na stale w mieszkaniu w ktorym nie
    przebywa ale w tym drugim.
    Tak wiec ile abonamentow i za ktore odbiorniki powinien placic wlasciciel
    mieszkania? Chyba niezbyt jasno to wyjasnilem ale moze ktos zrozumie :)

    --
    np:
    Pink Floyd - From Underground To The Moon - Echoes

  • 2. Data: 2004-06-21 18:21:40
    Temat: Re: abonament TV
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "NukeR" <n...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak wiec ile abonamentow i za ktore odbiorniki powinien placic wlasciciel
    > mieszkania? Chyba niezbyt jasno to wyjasnilem ale moze ktos zrozumie :)

    Nie czytałem aktualnej ustawy o radiofonii i telewizji, ale tam trzeba
    szukać odpowiedzi na to zagadnienie.
    Sam jestem w takiej sytuacji.

    Pozdr
    kw1618

  • 3. Data: 2004-06-21 20:57:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > Tak wiec ile abonamentow i za ktore odbiorniki powinien placic wlasciciel
    > mieszkania? Chyba niezbyt jasno to wyjasnilem ale moze ktos zrozumie :)

    Osoby fizyczne zawsze płaciły od jednego posiadanego odbiornika bez względu
    na ich liczbę.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-06-21 21:30:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Osoby fizyczne zawsze płaciły od jednego posiadanego
    > odbiornika bez względu na ich liczbę.

    Ale na gospodarstwo domowe.

    Czyli: masz pałac o 100 pokoi i w każdym telewizor - płacisz podatek za
    jeden; masz dwie kawalerki i w każdej z nich odbiornik - płacisz za dwa.

  • 5. Data: 2004-06-22 08:19:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    wiadomości news:cb7k0j$ijs$2@news2.ipartners.pl...

    > Ale na gospodarstwo domowe.
    >
    > Czyli: masz pałac o 100 pokoi i w każdym telewizor - płacisz podatek za
    > jeden; masz dwie kawalerki i w każdej z nich odbiornik - płacisz za dwa.

    Hm, dwa mieszkania, to dwa gospodarstwa domowe? :-0 Przecież ja gospodaruję
    tylko w jednym równocześnie, bo się nie rozdwoję :)

  • 6. Data: 2004-06-22 09:07:22
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Osoby fizyczne zawsze płaciły od jednego posiadanego odbiornika bez
    względu
    : na ich liczbę.
    :

    bylo o tym na grupie, bylo tez kilka pomyslow podanych na to jak splawic ew.
    kontrole :)

    P.

  • 7. Data: 2004-06-22 09:20:14
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Tzw. abonament jest jednym z podatków. Nie musisz się rozdwajać.
    Piotr

  • 8. Data: 2004-06-22 10:48:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Tzw. abonament jest jednym z podatków. Nie musisz się rozdwajać.

    ------

    Abonament nie jest podatkiem i nikt go (od strony rządu) za taki nie uzna,
    bo byłby niekonsytucyjny, bowiem jego wysokość określana jest
    rozporządzeniem KRRiTV.

    Poza tym pytanie było zupełnie o co innego.

  • 9. Data: 2004-06-22 12:13:44
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    ale jaka jest odpowiedz?

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 10. Data: 2004-06-23 08:06:12
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
    > ale jaka jest odpowiedz?

    To była lekka sugestia byś poszukał. Na przykład na groups.google.pl

    pozdrawiam
    Alek