  • 1. Data: 2004-04-10 19:57:08
    Temat: czy w Polsce można...
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    ... sprzedawać takie rzeczy:
    Oczywiście na banknocie zaznaczone jest że nie jest on prawnym środkiem
    płatniczym itp.
    A co z innymi walutami, np. milion złotych lub milion euro ?
    Z góry wielkie dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2004-04-11 06:56:32
    Temat: Re: czy w Polsce można...
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "vipek600" <v...@N...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > płatniczym itp.
    > A co z innymi walutami, np. milion złotych lub milion euro ?

    a czemu nie, przeciez to nie jest prawdziwy banknot, banknotow o takich
    nominalach nie ma, wiec nie jest to podrobka czyli falszerstwo

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 3. Data: 2004-04-12 00:39:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    vipek600 wrote:
    > ... sprzedawać takie rzeczy:
    > Oczywiście na banknocie zaznaczone jest że nie jest on prawnym środkiem
    > płatniczym itp.

    Jeśli na banknocie jest zaznaczone, to w czym problem?

  • 4. Data: 2004-04-12 11:10:38
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Sun, 11 Apr 2004 06:56:32 GMT, na pl.soc.prawo, szerszen napisal(a):

    > a czemu nie, przeciez to nie jest prawdziwy banknot, banknotow o takich
    > nominalach nie ma, wiec nie jest to podrobka czyli falszerstwo

    Niemniej ciekawe są teksty na tej aukcji: "To autentyczny banknot", "To nie
    jest tania imitacja", "Na tyle prawdziwy", "Dopuszczony do obrotu
    handlowego przez władze USA", ... na upartego - wprowadzanie w blad celem
    uzyskania korzysci majatkowej :-) No ale wtedy trzeba by ukarac polowe
    sprzedajacych na Allegro.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 5. Data: 2004-04-12 13:15:10
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

> [...]
    > płatniczym itp.
    > A co z innymi walutami, np. milion złotych lub milion euro ?

    Nie jest to banknot w rozumieniu prawa. Jezeli kupujacy ma swiadomosc, ze
    kupuje papierowy obrazek, to jest OK. Natomiast opis przedmiotu sprzedazy
    na Allegro nie jest OK. Nie jestem przekonany, czy aby sprzedajacy ma prawo
    sprzedawania tych "banknotow".
    I na koniec - po diabla to kupowac, skoro mozna sobie pobrac ze strony i
    wydrukowac? Sa tez inne, znacznie smieszniejsze "banknoty", wystarczy
    wpisac odpowiednie slowo w wyszukiwarke...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 6. Data: 2004-04-12 18:27:25
    Od: "Grzegorz S." <f...@i...pl>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "vipek600" <v...@N...fm> napisał w wiadomości
    > wydrukowac? Sa tez inne, znacznie smieszniejsze "banknoty", wystarczy
    > wpisac odpowiednie slowo w wyszukiwarke...

    Jakie to słowo?
    Grzegorz S.