  • 1. Data: 2004-04-10 13:48:17
    Temat: Ograniczenie w sieci....
    Od: "SS" <0...@w...pl>

    Witam i zwracam sie do szanownych grupowiczow z malym pytaniem.
    Mianowicie moj dostawca internetu narzucil ograniczenie na programy p2p w
    godzinach 8-23 skutecznie blokujac ich dzialanie. No i tutaj pojawia sie
    moje pytanie - czy jest to zgodne z prawem, jezeli w umowie zagwarantowany
    mam 'nieogranicznony dostep do internetu'? Na umowie nie ma zadnej wzmianki
    na temat ograniczen, ani programow p2p. Czy da sie z tym cos zrobic?

    Pozdrawiam i uprzejmie prosze o rade.

  • 2. Data: 2004-04-10 14:37:00
    Temat: Re: Ograniczenie w sieci....
    Od: "pablio" <p...@p...onet.pl>

    przeczytaj dobrze umowę
    jeśli rzeczywiście tak jest jak piszesz
    to powinien cie zawiadomić
    bo to jest zmiana umowy

  • 3. Data: 2004-04-10 14:45:39
    Od: "SS" <0...@w...pl>

    No coz.... zostalem powiadomiony o ograniczeniach i tyle. Sek w tym, ze ja
    sie z tym nie zgadzam.

    P.S Najmocnej przepraszam za wiadomosc na priva.

  • 4. Data: 2004-04-10 15:00:25
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > No coz.... zostalem powiadomiony o ograniczeniach i tyle. Sek w tym, ze ja
    > sie z tym nie zgadzam.
    >
    > P.S Najmocnej przepraszam za wiadomosc na priva.

    pod postem po pierwsze, po d drugie, jestem ciekaw co bys w sadzie
    powiedzial. :)
    Nie mogles sciagac muzyki, gier, programow, czy XXX ? :)

    P.

  • 5. Data: 2004-04-10 15:13:58
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał(a)
    w news'ie: news:c59268$leq$1@inews.gazeta.pl

    > [.........................]
    > Nie mogles sciagac muzyki, gier, programow, czy XXX ? :)

    Czyżby Twoja wiedza na temat p2p na tym się kończyła?.
    Heh, i jak tu dziwć mnistrom którzy chcą podnieść VAT
    na internet skoro on służy wyłącznie do przeglądania
    stron porongraficznych. :(

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) zwłoki wisiały dobrze wyeksponowane,

  • 6. Data: 2004-04-10 15:20:40
    Od: Artur <a...@u...roznosci.net>

    Akurat jezeli chodzi o p2p to sluzy glownie (ponad 98%) do filmow,
    muzyki i software'u - przy czym prawie 100% z tego materialu to czyste
    piractwo.
    Transmisja plikow nie obciazonych 'przypadlosciami' typu prawa autorskie
    to ulamek procenta.

    A.

  • 7. Data: 2004-04-10 15:38:49
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Artur" <a...@u...roznosci.net> napisał(a)
    w news'ie:
    03.jasien.net

> [...]
    > piractwo.
    > Transmisja plikow nie obciazonych 'przypadlosciami' typu prawa autorskie

    Mógłyś podać źródło tych rewelacji?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Człowiek pracujący z komputerem nigdy nie

  • 8. Data: 2004-04-10 15:42:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Mógłyś podać źródło tych rewelacji?.

    Pewnie doświadczenie "życiowe".

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-04-10 15:49:20
    Od: Artur <a...@u...roznosci.net>

    Logi.

    A.

  • 10. Data: 2004-04-10 15:55:35
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "SS" <0...@w...pl> napisał:

    > Czy da sie z tym cos zrobic?

    no to IMO masz prawo zrezygnowac z uslug takiego operatora...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448