  • 1. Data: 2004-04-10 10:02:17
    Temat: Panstwo o o chronie obywateala
    Od: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    witam :)

    Czy jest jakas ustawa, ktora mowi o tym ze prawo w polskie chroni slabszego,
    lub slabsza strone w procesie ? Jeli tak to poprosze o nr artykulu lub link
    lub cytat :)

    A druga sprawa to: czy WKU moze powolac poborowego jeszcze raz przed komisje
    lekarska jesli wczesniej poborowy dostal kategorie D ?

    w...@g...pl gg:4331408
    "Magia to nie zabawa, Magii sie nie pije"

  • 2. Data: 2004-04-10 17:00:15
    Temat: Re: Panstwo o o chronie obywateala
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Wheelman" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A druga sprawa to: czy WKU moze powolac poborowego jeszcze raz przed
    komisje
    > lekarska jesli wczesniej poborowy dostal kategorie D ?

    Jeśli to była Rejonowa Komisja Lekarska, to zarówno Ty jak i WKU może
    się od jej orzeczenia odwołać do Komisji Wojewódzkiej i jak widać z tego
    prawa korzysta, bo jak byłem na takiej komisji, to też był jeden, który się
    mi żalił, że dostał "D" i WKU się odwołało..
    Pociesz się, że jeśli na komisji wojewódzkiej również dostaniesz "D", to
    jej decyzja jest ostateczna. Pozostaje tylko NSA, ale tam to już się raczej
    WKU nie odwoła. Ja dostałem na rejonowej "A", na wojewódzkiej "D" i WKU mnie
    więcej nie niepokoiło.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 3. Data: 2004-04-10 21:27:27
    Od: "Wheelman" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    się
    > mi żalił, że dostał "D" i WKU się odwołało..

    Nikt sie naszczescie nie odwolywal, pytam czysto teoretycznie :) Pozatym
    minal juz ponad rok. I odwolywac sie chyba nei beda probowali bo z tego co
    mowia w TV, nadchodzi duza reorganizacja Wojska Polskiego i bedzei coraz
    mniej poborowych.

  • 4. Data: 2004-04-10 22:10:38
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

> [...]
    > mowia w TV, nadchodzi duza reorganizacja Wojska Polskiego i bedzei coraz

    To nie masz co się martwić, odwołanie musi nastąpić w ciągu kilku/nastu
    dni (nie pamietam dokładnie) więc jeśli minął już rok...

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net