  • 1. Data: 2004-04-10 09:50:13
    Temat: swiadek w sadzie pracy
    Od: <a...@w...pl>

    Podalem nazwisko kolegi jako swiadka w sadzie pracy.
    Sad ustalil termin na czerwiec ale i ja i kolega bedziemy poza granicami
    kraju 2-miesieczna wyprawa po Europie. Moj pelnomocnik (ojciec) wniesie o
    przelozenie terminu rozprawy ze wzgledu na moja nieobecnosc, chociaz ja i
    tak nie musze byc w sadzie osobiscie, ale co z kolega???

    Co trzeba zrobic aby "legalnie" NIE stawic sie do sadu w terminie z
    zawiadomienia sadowego - dodam ze ma wpisane STAWIENIE SIE JEST OBOWIAZKOWE
    ??
    On wyjezdza w polowie maja a wraca w polowie lipca
    Czy trzeba jakies pisemko do sadu pracy?
    Zwolnienie lekarskie?
    Jak droga zeby nie narazioc go na przykre konsekwencje, w koncu zeznaje po
    mojej stronie...?

    thx za odpow
    arrson

  • 2. Data: 2004-04-10 09:58:04
    Temat: Re: swiadek w sadzie pracy
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    a...@w...pl wrote:
    > Czy trzeba jakies pisemko do sadu pracy?
    > Zwolnienie lekarskie?
    > Jak droga zeby nie narazioc go na przykre konsekwencje, w koncu zeznaje po
    > mojej stronie...?

    napisać prawdę, tylko jak najszybciej

    KG

  • 3. Data: 2004-04-10 10:23:23
    Od: <a...@w...pl>

    > napisać prawdę, tylko jak najszybciej

    ale gdzie do sadu pracy?
    trzeba czekac na jakas odpowiedz? czy jak?
    czy to pomoze jak ja jako powod podpisze sie tam ze faktycznie moj
    pelnomocnik bedzie chcial odroczyc sprawe?

  • 4. Data: 2004-04-10 10:31:22
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    a...@w...pl wrote:
    > ale gdzie do sadu pracy?

    tak

    > trzeba czekac na jakas odpowiedz? czy jak?
    > czy to pomoze jak ja jako powod podpisze sie tam ze faktycznie moj
    > pelnomocnik bedzie chcial odroczyc sprawe?

    chodziło mi raczej świadka
    ale Ty też mógłbyś napisać takie pismo, być może po prostu termin
    zostanie zmieniony, tak żebyś i Ty i świadek mogli się stawić

    KG