  • 11. Data: 2017-12-19 17:32:09
    Temat: Re: czy uśmiech jest karalny?
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    W dniu 19.12.2017 o 11:40 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Pani podpułkownik, była współpracownica pana generała, zrobiła z siebie
    > pośmiewisko, więc zapewne dlatego uśmiech porucznika został odebrany
    > przez
    > władzę opacznie.

    > Nie wiem, ale Pan Poseł Piotrowicz wspólnie z Panem Misiewiczem
    > Sprawiedliwości wymyślą stosowny paragraf. Może trzeba będzie dwa razy
    > dziennie słuchać Mazurka Dąbrowskiego w interpretacji Dumy Żoliborza.
    ^^^^^^^^
    Polska ratyfikowała konwencję w sprawie zakazu stosowania tortur...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2017-12-20 11:59:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Dec 2017 16:23:04 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > róbel nieźle stoi

    Wróbel siada.
    Siada na oknach, a zwłaszcza na parapetach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 13. Data: 2017-12-20 13:50:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 11:59, Olin pisze:

    > Wróbel siada.
    > Siada na oknach, a zwłaszcza na parapetach.

    A strusie wycina się na talerzykach.
    Co nie zmienia faktu że ten nius zdecydowanie nie na tą grupę.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2017-12-20 14:27:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Dec 2017 13:50:33 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > ten nius zdecydowanie nie na tą grupę.

    Po czym to można poznać?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 15. Data: 2017-12-20 15:16:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 13:50, RadoslawF pisze:

    > A strusie wycina się na talerzykach.
    > Co nie zmienia faktu że ten nius zdecydowanie nie na tą grupę.

    Tak, chodziło Ci chyba o rubla?
    To na pl.biznes.banki

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-12-20 19:32:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 14:27, Olin pisze:

    > Po czym to można poznać?

    Po zawartości niezgodnej z tematyką grupy.
    Poszukaj grupy o zwyczajach w Rosji i tam pisz.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-12-20 19:33:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 15:16, Animka pisze:

    > Tak, chodziło Ci chyba o rubla?
    > To na pl.biznes.banki

    Nie wiem w jakiej walucie mu płacą.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2017-12-21 11:11:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Dec 2017 19:32:27 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Po zawartości niezgodnej z tematyką grupy.

    Masz rację. Kwestia, czy pracownika można ukarać za uśmiech nie ma nic
    wspólnego z prawem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 19. Data: 2017-12-21 11:14:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Dec 2017 19:33:19 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Nie wiem w jakiej walucie mu płacą.

    Zazwyczaj w złotuwkach, ale nie gardzę również sorosowymi srebrnikami.

  • 20. Data: 2017-12-21 17:01:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-21 o 11:11, Olin pisze:

    > Masz rację. Kwestia, czy pracownika można ukarać za uśmiech nie ma nic
    > wspólnego z prawem.

    Obcokrajowiec za granicą PR.
    Z naszym prawem nie ma nic wspólnego.
    Dojrzejesz to zrozumiesz.