  • 21. Data: 2017-12-21 17:02:05
    Temat: Re: czy uśmiech jest karalny?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-21 o 11:14, Olin pisze:

    > Zazwyczaj w złotuwkach, ale nie gardzę również sorosowymi srebrnikami.

    No i się wyjaśniło.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2017-12-22 10:52:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Dec 2017 17:01:21 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Obcokrajowiec za granicą PR.
    > Z naszym prawem nie ma nic wspólnego.

    Kol. A.Filip regularnie zapodaje ciekawe przypadki spoza granic naszego
    wstającego z kolan kraju; już to z Rosji, już ze Szwajcarii, a nawet z
    Indii. W tamtych wątkach się nie oburzałeś na zaśmiecanie grupy, przeto
    czuję się wyróżniony, że poświęciłeś swą uwagę akurat mnie.

    Przy okazji podzielę się refleksją, że samozwańczy kaprale pełnią ważną
    rolę w ekosystemie, bo dzięki ich bohaterskiej postawie przynajmniej panują
    ład i porządek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 23. Data: 2017-12-22 18:30:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 10:52, Olin pisze:

> [...]
    > Indii. W tamtych wątkach się nie oburzałeś na zaśmiecanie grupy, przeto
    > czuję się wyróżniony, że poświęciłeś swą uwagę akurat mnie.

    Mentalność pięciolatka: "skoro Kazio tak robi to dlaczego mnie nie wolno?"

    > Przy okazji podzielę się refleksją, że samozwańczy kaprale pełnią ważną
    > rolę w ekosystemie, bo dzięki ich bohaterskiej postawie przynajmniej panują
    > ład i porządek.

    Już się na kaprala awansowałeś?
    Zmartwię cię, w tak interesującej cię armii ten stopień zlikwidowali
    po rewolucji. I nie ma go tam do dzisiaj.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2017-12-22 20:41:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 10:52:31 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
    W tamtych wątkach się nie oburzałeś na zaśmiecanie grupy, przeto
    > czuję się wyróżniony, że poświęciłeś swą uwagę akurat mnie.

    Dziwi mnie dlaczego przenosicie ten śmietnik z pl.soc.polityk tu
    Tam przecież dalej możesz Sobie z pizdziakiem(który tam głównie sam z sobą pod
    różnymi nickami dyskutuje)i jemu podobnym pogadać.
    Od jakiego czasu zaczynasz tutaj wyjeżdżać z postami na poziomie pl.soc.polityka
    Brakuje tam Tobie dyskutantów że tu śmiecisz?