  • 71. Data: 2008-10-31 20:32:22
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:490b5802@news.home.net.pl Jasek <j...@p...onet.pl>

    > To nie jest analogia.

    A dlaczego nie? Jest medium za uzywanie ktorego koncowy odbiorca koncowy
    placi. Wytlumacz dlaczego nie moge korzystac z pradu podlaczajac sie do
    gniazka w poczekalni np. w urzedzie miejskim ani na stacji PKP
    (przynajmniej bylo tak w miescie w ktorym kiedys mieszkalem), a juz w
    hotelu czy na lotnisku moge uzywac do woli?

    Jacek

  • 72. Data: 2008-10-31 20:32:59
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    NoName wrote:

    > A mozna sie podlaczyc zerknij do opracowan Mikolaja Tesli.

    A mozna prosic jasniej?

    dzieki,
    Jacek

  • 73. Data: 2008-10-31 20:35:10
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

> [...]

    Nie takich cwaniaków wysyłaliśmy do AŚ. Każdy był pewien, że jest nie do
    namierzenia.
    Może cywil ma jakieś ograniczenia. My nie mamy. To tylko kwestia środków.

> [...]
    > idiotą w ogóle.
    > Nie bądź z tego dumny - idiota to nie jest zaszczytne miano, nawet wśród
    > takich jak ty.
    > Kał umysłowy to kał umysłowy, nieważne, że ktoś to nazwie budyniem.
    > Jak już pisałem - jesteś kretynem i być może o tym wiesz, choć tę wiedzę
    > wypierasz.
    > To głupia autoterapia.
    > Nieakceptowany przez otoczenie, życiowy garbusie, używasz netu w celach
    > autoterapeutycznych.
    > To obrzydliwe. Nie będę ci jednak wykopywać laski spod nogi, kaleko -

    Tak czytam Twoje wypociny i nagle olśnienie.
    A co mi tam. Podhoduję trolla.

    Pisz więcej. Ciekawe kiedy Ci się zasób słów skończy?

    Pozdrowienia od stróżów prawa.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 74. Data: 2008-10-31 20:36:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:490b6b59@news.home.net.pl Jasek <j...@p...onet.pl>
    pisze:

> [...]
    > (przynajmniej bylo tak w miescie w ktorym kiedys mieszkalem), a juz w
    > hotelu czy na lotnisku moge uzywac do woli?
    Bo ci pozwolono. Czego nie rozumiesz?

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2008-10-31 20:38:04
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

  • 76. Data: 2008-10-31 20:42:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefq60$pfb$6@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Nie takich cwaniaków wysyłaliśmy do AŚ.
    AŚ? Akademi Świrów?

    > Każdy był pewien, że jest nie do namierzenia.
    > Może cywil ma jakieś ograniczenia. My nie mamy. To tylko kwestia środków.
    No to namierzaj, jeleniu, namierzaj.
    I z dowodami masz się stawić.
    A teraz wypad.

    > Tak czytam Twoje wypociny i nagle olśnienie.
    Żadne tam olśnienie. To tylko kolejny atak choroby umysłowej.

    --
    Jotte

  • 77. Data: 2008-10-31 20:51:41
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:490b6b59@news.home.net.pl Jasek <j...@p...onet.pl>

    > Bo ci pozwolono. Czego nie rozumiesz?

    Niezwykle smiala teoria, zeby nie napisac - bzdurna.

    Jacek

  • 78. Data: 2008-10-31 20:55:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:490b6fe0@news.home.net.pl Jasek <j...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Niezwykle smiala teoria, zeby nie napisac - bzdurna.
    No to nie pisz.
    Może w ten sposób nie ujawnisz swej głupoty.

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2008-10-31 21:02:46
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@w...pl> napisał:

    > posiadam w mieszkaniu internet , ktory poprzez router wifi rozdziela lacze
    > radiowo na 2 laptopy (moj i mojej zony).
    > Zorietowalem sie,ze lacze spowolnilo swoje dzialanie, okazalo sie ,ze
    > sasiad ,ktory posiada karte bezprzewodowa podpina sie pod moje lacze i
    > korzysta z sieci do woli (czyli: sciaga dane,uzywa gg itp.)
    > Oczywiscie widac to bylo w panelu administracyjnym routera (nazwa
    > komputera,adres mac karty sieciowej)

    Skąd pewność, że to Twój sąsiad? Pomijam to, skąd pewność, że ktoś,
    kto korzysta z Twojego hotspota wie, że korzysta akurat z Twojego ;-)

    Krystian

  • 80. Data: 2008-10-31 21:03:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Adam Filip w