  • 1. Data: 2008-10-31 18:26:07
    Temat: Zwrot kosztow szkolenia przez pracownika
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Mam pytanie jak wyglada taka sprawa.
    Poltora roku temu bylem na dwutygodniowym szkoleniu, po szkoleniu podsunieto
    mi ladnie do podpisania papierek ze gdybym chcial sie zwolnic/lub mnie
    zwolnili to mam oddac koszty szkolenia + odsetki karne.
    Oczywiscie jakbym mial juz wtedy lepsza oferte pracy to bym powiedzial zeby
    sie ... i tyle a tak to podpisalem ;/

    Teraz tak, czy taka umowa ma mocne umocowanie prawne ?

    Widac ze firma zaczyna miec problemy i przydalo by sie uciekac z niej i to
    juz ;)

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2008-10-31 18:27:50
    Temat: Re: Zwrot kosztow szkolenia przez pracownika
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    a na jaki okres czasu to zobowiązanie?

    zawsze sie mozesz postarac, zeby to Ciebie zwolniono

    i wtedy problem z głowy ;)

    --

    Sebastian

  • 3. Data: 2008-10-31 18:48:02
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a na jaki okres czasu to zobowiązanie?
    >
    > zawsze sie mozesz postarac, zeby to Ciebie zwolniono
    >
    > i wtedy problem z głowy ;)
    >

    > --
    >
    > Sebastian

    Do 23 marca przyszlego roku.

    W umowie jest m in zapis odnosnie zwrotu kosztow "Pracodawca rozwiaze z nim
    stosunek pracy bez wypowiedzenia z jego winy".

    Adam

  • 4. Data: 2008-10-31 18:51:37
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Adam Szewczak napisal:
    > Mam pytanie jak wyglada taka sprawa.
    > Poltora roku temu bylem na dwutygodniowym szkoleniu, po szkoleniu
    > podsunieto mi ladnie do podpisania papierek

    to po co podpisywac takie cos???
    co by ci zrobili, zwolnili cie zaraz po szkoleniu?

    krotka pilka - takie cos uzgadnia sie przed szkoleniem

    koszty szkolenia jeszcze rozumiem (byly ujete na owym papierku,
    zeby ci sie nie okazalo ze jak cie zwolnia to jeszcze bedziesz im
    jakies kosmiczne sumy splacal?)
    ale co do odsetek to juz nie bardzo

  • 5. Data: 2008-10-31 18:56:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefik9$88m$1@news.onet.pl Adam Szewczak
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > Oczywiscie jakbym mial juz wtedy lepsza oferte pracy to bym powiedzial
    > zeby sie ... i tyle a tak to podpisalem ;/
    Skąd się takie durnie biorą...
    Podpiszesz mi też coś?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-10-31 18:57:38
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > koszty szkolenia jeszcze rozumiem (byly ujete na owym papierku,
    > zeby ci sie nie okazalo ze jak cie zwolnia to jeszcze bedziesz im

    Tam jest 4000e + 8000 zl

    pkt 3 - w przypadku zwrotu, kwota dofinansowania ulega zwiekszeniu o odsetki
    w wysokosci ustawowej

    Jak by czlowiek wszystko wiedzial co i jak bedzie to bym nie pracowal tam
    juz z 5 lat temu... a tak to...

    poprostu sie pytam czy da sie cos takiego obejsc zeby nie zwracac kosztow,
    no w ostatecznosci jakos przezyje te pol roku. Ale zeby nie bylo ze na
    tydzien przed cos im sie odwidzi i mnie zwolnia "bo cos" i trze bedzie kase
    oddac.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2008-10-31 19:03:30
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:gefik9$88m$1@news.onet.pl Adam Szewczak

    > Skąd się takie durnie biorą...
    > Podpiszesz mi też coś?
    >
    > --
    > Jotte

    Hyh na kazdej grupie sa tacy co odpisuja nie w temacie...

  • 8. Data: 2008-10-31 19:21:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefkqc$fp5$1@news.onet.pl Adam Szewczak

    > Hyh na kazdej grupie sa tacy co odpisuja nie w temacie...
    To jeszcze nic. Zobacz jak wielu jest takich co nie dość, że zadają
    kretyńskie pytania, to się jeszcze dziwią, że ich durniami nazywają.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2008-10-31 21:47:00
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > To jeszcze nic. Zobacz jak wielu jest takich co nie dość, że zadają
    > kretyńskie pytania, to się jeszcze dziwią, że ich durniami nazywają.

    Mozna tak w kolo macieju, wystarczy cokolowiek np na forum onetu
    przeczytac jak i tutaj.

    EOT

  • 10. Data: 2008-10-31 21:54:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gefucv$dvg$1@news.onet.pl Adam Szewczak

    > Mozna tak w kolo macieju, wystarczy cokolowiek np na forum onetu
    > przeczytac jak i tutaj.
    No i co? Powiesić się trzeba z tego powodu, neta odciąć czy co?

    --
    Jotte